کد خبر : 1737013 | 23 بهمن 1399 ساعت 16:23 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر وزنه‌برداری است

اعضای تیم وزنه‌برداری گهر زمین سیرجان جهت حضور در فینال لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور وارد اردوی آمادگی شدند.

سلیمی: هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر وزنه‌برداری است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، اردوی تیم وزنه‌بردای باشگاه گهر زمین سیرجان از 17 بهمن ماه جاری و در سالن وزنه‌برداری این باشگاه در حالی آغاز شده که شاگردان بهداد سلیمی در هفته اول این دور از رقابت‌ها و در حالی که این تیم در آخرین روزها تشکیل شد توانست جایگاه اول جدول را به خود اختصاص دهد. این اردو تا 27 بهمن ماه و اعزام به مسابقات فینال اهواز ادامه خواهد داشت تا تمام اعضای تیم به آمادگی لازم و کامل برسند.
 

تیم گهر زمین سیرجان با  ترکیب پیمان دهقانی در دسته 55 کیلوگرم، جابر بهروزی، مجید عسگری و کیومرث مقدسی در دسته 67 کیلوگرم، میرمصطفی جوادی دسته 73 کیلوگرم، محمد نیری دسته 81 کیلوگرم، محمد زارعی دسته 89 کیلوگرم، کیانوش رستمی دسته 96 کیلوگرم، کیا قدمی و علیرضا سلیمانی در دسته 109 کیلوگرم و همچنین آیت شریفی و همایون تیموری در دسته به اضافه 109 کیلوگرم در فینال لیگ وزنه برداری حضور خواهد داشت.

 

بهداد سلیمی سرمربی تیم گهر زمین سیرجان گفت: باشگاه گوهر زمین امکانات بسیار خوبی را در اختیار وزنه‌برداران تیم قرار داده است و اردو در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است، البته برخی از وزنه‌برداران تیم ما در اردوی تیم ملی حضور دارند و برای مسابقات فینال به ما می‌پیوندند.

 

وی ادامه داد: با اینکه به دلیل تعویق در تشکیل تیم نتوانستیم برترین‌ها را به خدمت بگیریم ولی هدف‌مان قهرمانی است و برای رسیدن به آن هم قسم شده‌ایم.

 

بهداد سلیمی، آیدین نصرتی و علی جباری  کادر فنی تیم گهر زمین سیرجان را تشکیل می‌دهند.

 

گفتنی است؛ مرحله نهایی لیگ برتر وزنه‌برداری در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز 28 بهمن تا 2 اسفندماه به میزبانی باشگاه ملی حفاری در سالن شهدای اهواز برگزار می‌شود.

 

دیدگاه‌ها