کد خبر : 1737022 | 23 بهمن 1399 ساعت 17:31 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سابق اسپانیا در آستانه بازگشت به نیمکت

روبرت موره نو احتمالا به زودی سرمربی جدید باشگاه ختافه خواهد شد.

مربی سابق اسپانیا در آستانه بازگشت به نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، روبرت موره نو بین ماه های ژوئن تا اکتبر 2019 سرمربی تیم ملی اسپانیا بود؛ یعنی زمانی که لوئیس انریکه موقتا به دلیل درگذشت دخترش از هدایت اسپانیا کنار رفته بود. با بازگشت انریکه او روبرو موره نو را از کادر خود کنار گذاشت. انریکه معتقد بود که موره نو خیانت کرده و لیاقت ماندن در کادر فنی تیم ملی را ندارد.

 

 

1414008

 

 

موره نو پس از پشت سر گذاشتن این بحران، اواخر دسامبر 2019 هدایت موناکو را قبول کرد ولی دوران او در این باشگاه فرانسوی نیز کوتاه بود و برکنار شد. قرارداد او تا 2022 اعتبار داشت ولی جولای 2020 شغلش را از دست داد.

 

این روزها در رسانه های اسپانیایی صحبت از حضور او روی نیمکت ختافه است. ختافه با هدایت خوزه بوردالاس روزهای تاریکی را پشت سر می گذارد و در رده های پایانی لالیگا قرار دارد. تیم شگفتی ساز دو فصل اخیر اسپانیا حالا شرایط بدی را پشت سر می گذارد و سران باشگاه به فکر برکناری بوردالاس هستند و معتقدند با موره نو می توانند از سقوط فرار کنند.

 

 

1504997

 

 

بوردالاس از سپتامبر 2016 که ختافه در دسته دوم بود هدایت این تیم را قبول کرد و نتایج بسیار خوبی هم گرفت ولی او که با سران باشگاه به مشکل هم خورده، در آستانه برکناری قرار دارد.

اکنون باید دید در صورت انتخاب موره نو، چالش جدید برای او چگونه پیش خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها