کد خبر : 1737035 | 23 بهمن 1399 ساعت 19:31 | 25.9K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی در اردوی پاریسی ها؛

تایید شد: نیمار بازی برابر بارسا را از دست داد

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، به دلیل مصدومیت در دیدار PSG برابر بارسلونا در چمپیونزلیگ غایب خواهد بود و ممکن است حتی بازی برگشت را نیز از دست بدهد.

تایید شد: نیمار بازی برابر بارسا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در جریان دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن برابر کان پس از اینکه بارها روی خطا شد، دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. شدت مصدومیت نیمار به وضوح مشخص بود و از همان لحظه نگرانی هایی راجع به اینکه آیا فوق ستاره برزیلی به موقع برای بازی برابر بارسا در هفته آینده در چارچوب چمپیونزلیگ آماده خواهد شد یا خیر، به وجود آمد.

 

اکیپ در ابتدا گزارش کرد که نیمار به طور قطع به بازی روز سه شنبه برابر بارسا نخواهد رسید و باشگاه PSG نیز چند ساعت بعد تایید کرد که نیمار حداقل چهار هفته به دلیل مصدومیت عضله ران از میادین به دور خواهد بود.

 

1571496

 

مصدومیت نیمار و غیبت او در بازی برابر بارسا تهدیدی جدی برای امیدهای PSG در چمپیونزلیگ به شمار می رود، چرا که آنها تاکنون با توجه به مشکلات خارج از زمین و همینطور مصدومیت های زیاد کاتالان ها، خود را تیم از پیش برنده دیدار برابر بارسا می دانستند.

 

چهار هفته دوری از میادین که برای نیمار پیشبینی شده است دقیقا در روزی که بازی برگشت پاری سن ژرمن برابر بارسلونا برنامه ریزی شده، به پایان خواهد رسید و به شکلی کاملا تصادفی روز معروف تولد خواهر نیمار هم هست!

 

نیمار در هفته های اخیر بارها راجع به بستن قراردادی جدید با PSG صحبت کرده و حتی کیلیان امباپه، دیگر ستاره تیم پاریسی، را نیز تشویق به تمدید قرارداد و ماندن در پاریس کرده است. این مصدومیت باعث می شود نیمار چند هفته ای از ترکیب پاری سن ژرمن دور باشد اما تاثیری روی ارزش بیش از اندازه او برای این باشگاه ندارد.

اگر PSG در دیدار برگشت برابر بارسا به او نیاز داشته باشد، نیمار این فرصت را خواهد داشت که برابر تیم سابق دست به تاریخسازی بزند.

دیدگاه‌ها