کد خبر : 1737089 | 24 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از فتح شش‌گانه؛

هانسی فلیک: این تیم تاریخ‌ساز شده است

بایرن مونیخ پس از پیروزی 1-0 برابر تیگرس مکزیک و قهرمانی در جام باشگاه های جهان، توانست به رکورد کسب شش جام در طول یک سال برسد و تاریخ‌سازی کند.

هانسی فلیک: این تیم تاریخ‌ساز شده است

به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب ششمین قهرمانی در طول یک سال گذشته، هانسی فلیک سراپا تحسین و ستایش بازیکنان خود بود. سرمربی بایرن با تمجید از نمایش این تیم گفت که این یک پیروزی عظیم برای تیم و عملکرد عالی و برجسته تیمی بود.

 

1571647

 

فلیک گفت: "به تیمم تبریک می گویم، آنها قطعا دستاوردی تاریخی به دست آوردند. حتی برای تیم موفقی مثل بایرن مونیخ، این قطعا بهترین فصلی است که آنها تاکنون داشته اند.

پیروزی ما به هیچ وجه در خطر قرار نگرفت. ما بر بازی تسلط داشتیم و بردن در فینال حق ما بود. آنچه تیم به دست آورده واقعا برجسته است. روحیه و ذهنیت تیم امروز در زمین عالی بود.

در پایان یک یا دو بازیکن به مرز توان خود رسیده بودند و به همین دلیل بود که آن تعویض های زودهنگام را انجام دادیم. این موفقیتی بزرگ برای تیم و یک نمایش عالی تیمی است."

 

1571648

 

جاشوا کیمیچ که در بازی برابر تیگرس یک گل نیز برای بایرن زد که توسط VAR رد شد، پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان گفت: "ما خیلی سخت برای کسب عنوان قهرمانی جنگیدیم. این قهرمانی را برای همه کسانی گرفتیم که امروز نمی توانستند در آنجا حاضر باشند. کار سختی بود. اما فکر می کنم ما شایسته این عنوان بودیم و به عنوان برندگان بر حق این بازی از زمین مسابقه خارج شدیم."

دیدگاه‌ها