کد خبر : 1737131 | 24 بهمن 1399 ساعت 13:40 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

جیدون سانچو- یونایتد؛ این داستان ادامه دارد

یورو اسپورت مدعی شد منچستر یونایتد در تابستان یک بار دیگر برای جذب جیدون سانچو اقدام خواهد کرد.

جیدون سانچو- یونایتد؛ این داستان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در تمام طول تابستان 2020 بحث حضور ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو در منچستریونایتد وجود داشت. حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافقات لازم برای حضور سانچو در اولدترافورد انجام شده اما نهایتا دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا این انتقال منتفی شود.

 

در واقع باشگاه آلمانی در تابستان برای فروش جیدون سانچو به منچستریونایتد درخواست مبلغ هنگفت 100 میلیون یورویی کرده بود که شیاطین سرخ با پرداخت آن موافقت نکردند. از طرفی با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد ستاره انگلیسی با زنبورها دوباره شایعات پیرامون احتمال انتقالی سانچو به اولدترافورد قوت گرفته است.

 

 

1559370

 

 

در همین ارتباط یورو اسپورت گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد کماکان جیدون سانچو را هدف اول نقل و انتقالاتی خود می داند و در تابستان برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد تلاش خواهد کرد. این منبع در ادامه ادعا می کند که با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا مبلغ پیشنهادی شیاطین سرخ به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت و آنها اولین گفت‌وگوی خود با دورتموند را با پیشنهاد 50 میلیون پوندی آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها