کد خبر : 1737136 | 24 بهمن 1399 ساعت 13:17 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز جنگ سرد؛ پایان رفاقت مورینیو و گرت بیل

ژوزه مورینیو از گرت بیل روز به روز ناامید تر می شود و پست اینستاگرامی جدید ستاره ولزی نیز مزید بر علت شده تا اختلافات بیشتر شود.

آغاز جنگ سرد؛ پایان رفاقت مورینیو و گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، افت گرت بیل از تابستان 2018 شروع شد و در نهایت در انتقالات تابستانی 2020  رئال او را قرضی به تاتنهام انتقال داد. گرت بیل مورد اعتماد زین الدین زیدان قرار نداشت ولی خیلی ها تصور می کردند بازگشت او به تاتنهام و کار زیر نظر ژوزه مورینیو می تواند باعث تحولش شود اما این چنین نشد.

بیل تنها 231 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده و اخیرا دیگر جایی در ایده های آقای خاص هم ندارد. در انگلیس می گویند تاتنهام او را در پایان فصل به رئال پس می دهد و قراردادش دائمی نخواهد شد.

 

 

1571721

 

 

به بیل در بازی حساس چهارشنبه شب تاتنهام برابر اورتون در جام حذفی هم از سوی مورینیو فرصت داده نشد. آقای خاص در توجیه عدم دعوت از بیل برای بازی با اورتون گفت که او سه شنبه ترجیح داده با فیزیوتراپ ها کار کند و به نظر آماده بازی نبود.

 

 

1571722

 

 

در پی این اظهارنظر، گرت بیل تصویری از خود در اینستاگرام و در حال تمرین کردن منتشر کرد و نوشت:« یک جلسه تمرینی خوب.»

پستی که دقیقا خلاف ادعای مورینیو را ثابت می کرد و حالا می توان پیش بینی کرد که آقای خاص حنگ جدیدی را با ستاره ولزی شروع کند.

مورینیو مدتی است که به این نتیجه رسیده، جذب بیل اشتباه بزرگی بوده و او دیگر ستاره بزرگ گذشته نیست. شاید این پست اینستاگرامی پایان کار بیل زیر نظر مورینیو هم باشد.

 

دیدگاه‌ها