کد خبر : 1737158 | 24 بهمن 1399 ساعت 15:33 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین‌های ژانویه انگلیس؛ پپ، صلاح و گوندوگان(عکس)

ایلکای گوندوگان ستاره آلمانی منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس معرفی شد. پپ گواردیولا هم عنوان بهترین مربی را کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته هاست در تمام رقابت ها روی دور برد قرار دارد و اخیرا لیورپول را هم در آنفیلد 1-4 از پیش رو برداشت. در دیداری که ایلکای گوندوگان یک پنالتی را از دست داد و البته در ادامه موفق به گلزنی شد. دیداری که هفته گذشته برگزار شد اما درخشش گوندوگان پیشتر و از ماه ژانویه شروع شده بود.

او در شش مسابقه سیتی در این ماه توانست 5 گل به ثمر برساند. برابر چلسی، پالاس و استون ویلا یک گل زد و دو گل نیز وارد دروازه وست برومویچ کرد.

 

 

1571748

 

1571749

 

 

در نتیجه او از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر را به دست آورد.

گوندوگان در پی کسب این جایزه توئیت کرد:« مفتخرم که بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس شدم. از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم و البته یک تشکر ویژه از تمام هم تیمی هایم که کسب این جایزه بدون حمایت فوق العاده آنها، ممکن نمی بود.»

 

 

1571759

 

 

همچنین پپ گواردیولا سرمربی سیتی که تیمش صاحب شش برد متوالی در ژانویه شد و توانست به صدر لیگ برتر نیز برسد، عنوان بهترین مربی ماه را کسب کرد.

 

 

1571769

 

 

جایزه بهترین گل ماه ژانویه لیگ نیز به محمد صلاح رسید. دقیقه 68 بازی با وستهام و در حالی که نتیجه 1-1 بود، روی همکاری ترنت الکساندر آرنولد و ژردان شکیری، توپ به صلاح رسید و او توانست گلی زیبا را برابر وستهام به ثبت برساند. لیورپول بازی را 1-3 پیروز شد و صلاح نیز در آن دیدار دبل کرد.

 

 

دیدگاه‌ها