کد خبر : 1737239 | 25 بهمن 1399 ساعت 09:33 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

"خوش شانسند، خوش به حال آنها"

مورینیو: تاتنهام نمی تواند مشکلات را با چک کشیدن حل کند

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، پذیرفته است که تیم او نمی تواند در خرید بازیکن به پای بعضی باشگاه های دست و دلباز لیگ برتر برسد.

مورینیو: تاتنهام نمی تواند مشکلات را با چک کشیدن حل کند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تاتنهام می گوید که شغل فعلی‌اش را با آگاهی از اینکه قادر نخواهد بود با بودجه عظیم تیم هایی مثل منچسترسیتی و لیورپول رقابت کند، پذیرفته است.

 

در آستانه دیدار با سیتیزن ها، مورینیو تاید کرده که از نظر مالی، تاتنهام با تیم هایی مثل منچسترسیتی متفاوت است و بودجه ای که تیم هایی مثل سیتی و لیورپول دارند به آنها کمک می کند که نقطه ضعف های خود را خیلی بهتر از دیگر تیم ها برطرف کنند.

 

تاتنهام در حال حاضر در جدول لیگ برتر هشتم است و چهار امتیاز با چهار رده بالای لیگ و امکان رسیدن به چمپیونزلیگ فاصله دارد.

 

مورینیو گفت: "پپ گواردیولا و یورگن کلوپ دو تا از بهترین سرمربیان لیگ برتر و جهان هستند. آنها در دو باشگاهی هستند که می خواهند همه چیز را ببرند، آنها هم می خواهند همه چیز را ببرند و برای بردن همه چیز شما باید در هر پستی بهترین بازیکنان را داشته باشید.

یک تیم مثل یک پازل است و این کاری است که آنها کرده اند، اگر در لحظه خاصی پپ فکر کرد که باید پول خرج گرفتن یک مدافع جدید کنند، آنها این کار را کردند، اگر یورگن احساس کرد فن دایک را باید بگیرند، گرفتند و وقتی فن دایک دیگر کافی نبود و او احساس کرد که ضعف دارند، آنها الیسون را گرفتند.

 

1571833

 

می دانید، به نظرم این کاری است که باشگاه های بزرگ با منابع مالی فوق العاده شان می کنند. خوش شانسند، خوش به حال آنها.

وقتی من به این باشگاه آمدم، باشگاه با من خیلی صریح و صادق بود. حالا هم قرار نیست شرایط خودم را با دیگر باشگاه ها مقایسه کنم چرا که تاتنهام از روز نخست با من صادق بود.

 

من می دانستم که قرار است با واقعیت مواجه شوم. تاتنهام باشگاه بزرگی است، حتی یک لحظه دراین مورد شک نکنید، اما شرایط متفاوتی در مورد بردن یا نبردن فلان رقابت یا بهمان رقابت دارد، این باشگاه نمی تواند که مشکلاتش را با چک کشیدن و پول خرج کردن حل کند.

 

باشگاه در تابستان تلاش خود را برای بهتر کردن تیم انجام داد و من هم شکایتی از چیزی ندارم، فقط کارم را به بهترین نحو ممکن انجام می دهم و فقط همین."

 

تاتنهام امشب در لیگ برتر میهمان منچسترسیتی است.

دیدگاه‌ها