کد خبر : 1737253 | 25 بهمن 1399 ساعت 10:16 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

چمنیان: هواداران تراکتور حق دارند نگران باشند

مربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا گفت تراکتور یک تیم معمولی نیست و آنها برای کسب نتیجه لازم وارد زمین می شوند.

چمنیان: هواداران تراکتور حق دارند نگران باشند

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سایپا و تراکتور فردا در چارچوب آخرین هفته نیم فصل نخست، به مصاف هم می روند. دیداری که 3 امتیاز آن، می تواند باعث یک جهش بزرگ برای هر دو تیم در جدول رده بندی شود. چمنیان مربی تبریزی ها در نشست خبری دیدار فردا گفت که هواداران تراکتور حق دارند بابت نتایج این تیم نگران باشند.


عباس چمنیان مربی تیم تراکتور در این نشست خبری گفت: آخرین بازی نیم فصل اولمان است اگر چه با توجه به اعلام برنامه مسابقات 3 هفته ابتدایی نیم ‌فصل دوم از سوی سازمان لیگ، عملا فاصله‌ای بین نیم‌ فصل اول و دوم نداریم. ولی از آنجایی که آخرین بازی دور رفت ما هست، یک بازی فوق العاده مهمی است. سایپا تیم جوان، دونده و با انگیزه‌ بالایی است و نشان داده در زمین خودش حریف سختی است. بازیکنان باکیفیتی دارد  که این موضوع شرایط بازی را برای تیم ما سخت می کند. امیدوارم در بازی پیش ‌رو بتوانیم از فرصت‌ هایی که بدست می آید استفاده و برنامه ‌هایی که تمرین کرده ایم را اجرا کنیم.


وی ادامه داد: نکته خیلی مهم این است که ما در نیم ‌فصل اول در بحث نتیجه‌ گیری دچار نوسان بودیم و این موضوع هواداران را نگران کرده که البته کاملا هم حق دارند. آن چیزی که مسلم است، تراکتور یک تیم معمولی نیست، تیم ما یک تیم خاص با هواداران بی شمار و فوق العاده علاقه مند به این تیم است که مسئولیت تمام ارکان تیم از سطح مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان را زیاد می ‌کند. امیدوارم که در بازی با سایپا تمام بازیکنان در طول نود دقیقه بتوانند با تمرکز خیلی بالا و احساس مسئولیت فوق ‌العاده ای که بر دوش همه ما هست، بتوانند تمام برنامه ‌های تاکتیکی و توانایی خودشان را نشان دهند و حداکثر امتیاز را کسب کنیم. در بازی‌های گذشته برخلاف جریان بازی نتوانستیم از برتری ‌مان استفاده و امتیاز لازم را کسب کنیم.


او گفت: تیم ما در بازی ‌های خارج از خانه مجموعا بهتر عمل کرده است. 4 پیروزی از مجموع 5 پیروزیمان در دیدارهایی بوده که مهمان بوده ایم و امیدواریم در بازی با سایپا هم این اتفاق رقم بخورد. تیم داوری را که مرور کردیم پی بردیم تیم داوری خوبی است. مطمئنم با قضاوت خیلی خوبی که داوران انجام خواهند داد و بازی جوانمردانه‌ ای که از تیم سایپا سراغ داریم امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد. هم بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشد و هم منجر به کسب نتیجه از سوی تراکتور شود.


چمنیان در انتها درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش گفت: خوشبختانه در این دیدار بازیکن محروم نداریم و تنها مصدوم ‌ما عکاشه حمزاوی بوده که البته دیروز با ما تمرین کرد و فکر می‌ کنم اگر کادرپزشکی در فرصت باقی مانده بتوانند مراحل درمان او را کامل بکنند، احتمالا و در صورت ضرورت، بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم. سایر بازیکنان نیز برای این دیدار از آمادگی لازم برخوردارند.

دیدگاه‌ها