کد خبر : 1737256 | 25 بهمن 1399 ساعت 10:35 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار – شاهین بوشهر؛ جدال 6 امتیازی

در یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم لیگ یک امروز هوادار پذیرای تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

هوادار – شاهین بوشهر؛ جدال 6 امتیازی 

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار در حالی برگزار می شود که هوادار با 24 امتیاز صدرنشین است و شاهین شهرداری بوشهر با 8 امتیاز کمتر یعنی 16 امتیاز تیم دوازدهم جدول بشمار می رود. با این حال این بهانه قانع کننده ای برای شاهین برای از دست دادن 3 امتیاز این بازی نیست و می کوشد با پیروزی در این دیدار اختلاف امتیازش را با صدرنشین به 5 امتیاز کاهش دهد و رفته رفته برای صعود به رده های بالاتر جدول و برای مدعی شدن مهیا شود؛ به خصوص که هفته های زیادی به پایان بازی ها باقی مانده است. 

 

این بازی به همان اندازه که برای شاهین شهرداری بوشهر با اهمیت است برای هوادار هم این چنین است به این خاطر که در صورت از دست دادن 3 امتیاز این مسابقه ممکن است صدرنشینی را به تیم مس کرمان تقدیم کند. از سویی هوادار در بازی قبلی خود در برابر گل ریحان تن به شکست غیر منتظره 3-1 داد و امیدوار است در بازی پیش رو این نتیجه را جبران کند. 

 

نکته جالب توجه در بازی های این فصل کثرت مدعیان و فاصله نزدیک مدعیان بهم است و شرایط برای صعود این فصل به مراتب سخت از فصول گذشته است. در بازی های این فصل همانند فصل گذشته 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند.

دیدگاه‌ها