کد خبر : 1737259 | 25 بهمن 1399 ساعت 10:55 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ 2؛ ویستا توربین و نفت امیدیه در صدر

8 هفته از لیگ دو سپری شده است و تیم ویستا توربین در گروه الف با هدایت فرشاد پیوس و نفت امیدیه در گروه ب در صدر قرار دارند.

لیگ 2؛ ویستا توربین و نفت امیدیه در صدر 

به گزارش "ورزش سه"، بازی های لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی در جریان است که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم به دسته اول صعود می کنند. 

 

فرشاد پیوس که به همراه ویستا توربین در گروه الف صدرنشین است فصل گذشته به همراه چوکای تالش قهرمان لیگ 2 شد و به لیگ یک صعود کرد. تیم او در بازی های این هفته به نتیجه قاطعی برابر تیم فولاد نوین اهواز دست یافت و با نتیجه 4-1 حریف جنوبی خود را شکست داد. در این بازی که نمایش تهاجمی و فوق العاده‌ای از شاگردان فرشاد پیوس شاهد بودیم، جهانگیر عسگری نقش اول این بازی را برعهده داشت. مهاجم باتجربه اسبق پیکان که سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد، با ثبت 2 گل و یک پاس گل، کارگردان این برد ارزشمند برای صدرنشینی ویستاتوربین بود. دو گل دیگر ویستاتوربین را حکیم حزباوی‌پور و مرتضی حسینی به نام خود کردند تا اکنون این تیم بار دیگر مدعی اصلی صعود از لیگ دسته دوم و گروه الف لقب گیرد. 

 

1571858

 

ملی حفاری اهواز هم با شکست سپیدرود با تیم ویستا توربین هم امتیاز شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. رقابت در گروه الف سایه به سایه و نزدیک است بطوریکه شاهد حضور دو تیم 15 امتیازی یعنی امید گناوه و شهرداری همدان و یک تیم 14 امتیازی یعنی علم و ادب تبریز هستیم که فصل گذشته در لیگ یک حضور داشت. 

 

1571859

جهانگیر عسگری مهاجم ویستاتوربین اکنون با ثبت 5 گل در صدر جدول گلزنان این فصل هم قرار دارد تا مدعی اصلی آقای گلی این فصل نیز لقب گیرد. فرشاد آقای گل این روزها با خط حمله غیرقابل مهار خود (جهانگیر عسگری، مرتضی حسینی، حکیم حزباوی پور، جواد مولایی) از امیدواری زیادی برای تکرار صعود برخوردار است و باید دید قادر به انجام این ماموریت با ویستاتوربین خواهد بود یا خیر.

 

حضور شهرداری همدان در جمع مدعیان صعود به لیگ یک در نوع خود جالب است. در گروه دیگر تیم پاس همدان با مربیگری مهدی پاشازاده برای رسیدن به این مهم تلاش می کند. بدون شک صعود تیم شهرداری همدان برای مردم این شهر حلاوت دیگری خواهد داشت به این خاطر که این تیم بر خلاف پاس هبه شده نیست و تیمی است که از دل شهر برخاسته است. 

 

اما در گروه ب تیم صدرنشین یعنی نفت امیدیه اختلاف 4 امتیازی با تیم دوم و 7 امتیازی با تیم سوم ایجاد کرده است و به نظر می رسد می خواهد چند هفته پیش از پایان بازی ها قهرمانی اش را در گروه مسجل کند. تیم مس شهر بابک تیم دوم جدول بشمار می رود که 16 امتیازی است و تیم سوم هم نیروی زمینی تهران است که فصل گذشته در لیگ یک حضور داشته است. این تیم تا به اینجای کار 13 امتیاز کسب کرده است. نگاهی خواهیم داشت به نتایج بازی ها در دو گروه در هفته هشتم بهمراه جدول بازی ها: 

 

نتایج هفته هشتم – گروه اول 
*امید گناوه ۲ - ۲ محتشم تبریز
*علم و ادب تبریز ۳ - ۰ایرانجوان بوشهر
*شهرداری بندرعباس ۲ - ۰اسپاد تهران
*ویستا توربین تهران۴ – ۱ فولاد نوین اهواز
*شهرداری همدان۲ - ۰آوالان کامیاران
*ملی حفاری اهواز۱ - ۰سپیدرود رشت


شنبه ۲۵ بهمن 
*مس نوین کرمان - نفت و گاز گچساران

 

نتایج هفته هشتم – گروه ب 
*سردار بوکان۰ - ۱  عقاب تهران
مس شهر بابک۰ - ۰پاس همدان
شهید قندی یزد ۲ - ۲اترک بجنورد
میلادمهر تهران۰ - ۲شهرداری ماهشهر
شهدای بابلسر۰ - ۰  نیروی زمینی تهران
نفت امیدیه۳ - ۰شهرداری بم


شنبه ۲۵ بهمن 
*شاهین بندر عامری   - شمس آذر قزوین

 

1571856

 

1571855

دیدگاه‌ها