کد خبر : 1737278 | 25 بهمن 1399 ساعت 11:45 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورود توماس مولر به آلمان تحت پروتکل‌های بهداشتی

پس از مثبت شدن تست کرونای توماس مولر در قطر، بایرن مونیخ برای بازگرداندن این بازیکن به آلمان یک آمبولانس هوایی اجاره کرد.

ورود توماس مولر به آلمان تحت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر که به دلیل ابتلا به کرونا، بازی فینال بایرن مونیخ در جام باشگاه های جهان را از دست داده بود، شب گذشته بالاخره با تلاش های بایرن مونیخ به آلمان بازگشت.

 

برخلاف گزارش های اولیه توماس مولر نتوانسته بود همزمان با دیگر هم تیمی هایش پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان با جت خصوصی به آلمان بازگردد و بایرنی ها مجبور شدند او را در قطر جا بگذارند.

به گزارش بیلد مولر مجبور شد در حالی که بایرنی ها جمعه به آلمان پرواز کردند، همچنان در قطر باقی بماند. البته باشگاه بایرن مونیخ چند ساعت بعد او را با یک آمبولانس هوایی و در حالی که کاملا از خلبان خدمه پرواز جدا نگه داشته شده بود، به آلمان بازگرداند.

 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در قطر مانده بود تا ترتیب پرواز مولر به آلمان را بدهد.

 

1571923

 

رسانه های آلمانی تصاویری از ورود مولر به آلمان را پخش کرده اند که او هنگام پیاده شدن از هواپیما سرتاپا پوشیده در لباسی مخصوص است و ماسک و شیلد نیز به صورت دارد.

 

1571920

 

مولر بلافاصله پس از ورود به آلمان با آمبولانس دیگری به خانه منتقل شد و در خانه خود قرنطینه شده است.

 

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، راجع به حال عمومی مولر گفت: "او کمی خسته است اما این طبیعی است. وقتی چنین بیماری را برای شما تشخیص می دهند، خیلی فکر ها به ذهنتان خطور می کند. جز این اوضاعش کاملا خوب است."

 

مولر پس از خاوی مارتینز و لئون گورتزکا که ماه گذشته به کرونا مبتلا شدند، آخرین بازیکن کرونایی بایرنی ها است.

 

1571919

 

پس از قهرمانی در جام قهرمانان باشگاه های جهان در قطر، بازیکنان بایرن پیراهن هم تیمی هایشان را که در این مسابقه به دلایل مختلف غایب بودند بالا گرفتند؛ پیراهن مولر، مارتینز و گورتزکا که به دلیل ابتلا به کرونا در کنار تیم حضور نداشتند و همچنین بوآتنگ که درگیر یک مسئله جنایی در زندگی شخصی اش شده است.

دیدگاه‌ها