کد خبر : 1737280 | 25 بهمن 1399 ساعت 12:35 | 37.2K بازدید | 2 دیدگاه

هیچکس ستاره ولزی را نمی خواهد؛

مورینیو به رییس رئال: دیگر تحمل بیل را ندارم

رسانه های اسپانیایی خبر از صحبت های ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، با رییس رئال مادرید در رابطه با وضعیت گرت بیل داده اند.

مورینیو به رییس رئال: دیگر تحمل بیل را ندارم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو به فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، گفته است که دیگر از گرت بیل خسته شده و تحمل سر و کله زدن با او را ندارد! حداقل این چیزی است که رسانه های اسپانیایی از جمله دیفنسا سنترال گزارش کرده اند.

 

طبق این گزارش ها مورینیو به پرز گفته است که از گرت بیل ناامید شده و نمی خواهد که او پس از پایان فصل در تاتنهام بماند.

گفته می شود که مورینیو به شدت از بازگرداندن ستاره ولزی به تاتنهام پشیمان است. بیل 31 ساله در تابستان سال 2020 با قراردادی قرضی از رئال مادرید به تاتنهام بازگشت.

 

بیل این فصل تنها در دو بازی در لیگ برتر از ابتدا در ترکیب تاتنهام حاضر بوده و در چهار بازی به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفته است. او همچنین در شش بازی اروپایی خود برای تاتنهام یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

 

1571930

 

بیل در این فصل بارها از فهرست بازیکنان تیم در روز مسابقه کنار گذاشته شده است، از جمله در ،خرین بازی این تیم برابر اورتون در جام حذفی در هفته گذشته.

 

هرچند بازگشت گرت بیل به تاتنهام تا اینجا بسیار ناامیدکننده بوده، اما هنوز ستاره ولزی فرصت دارد که توانایی های خود را در شمال لندن نشان دهد. تاتنهام می خواهد این فصل در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد و به چمپیونزلیگ صعود کند و بیل می تواند در رسیدن تاتنهام به این هدف تاثیرگذار باشد، البته اگر تصمیم بگیرد که تلاش کند.

 

تاتنهام امروز در لیگ برتر به مصاف صدرنشین آماده فوتبال انگلیس، منچسترسیتی، خواهد رفت.

دیدگاه‌ها