کد خبر : 1737288 | 25 بهمن 1399 ساعت 13:33 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژنرال می‌خواهد یکه‌تازی می‌کند؛

دوئل پیرمردها؛ جلالی علیه طلسم 9 ساله

دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران از ساعتی دیگر در قائمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند و آخرین دیدار خود در نیم‌فصل نخست را تجربه می‌کنند.

دوئل پیرمردها؛ جلالی علیه طلسم 9 ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی و امیر قلعه‌نویی دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران هستند و از حیث آمار سنی هم در میان سرمربیان لیگ بیستم، به ترتیب مسن‌ترین سرمربیان فصل هستند؛ تقابل میان جلالی و قلعه‌نویی در ادوار لیگ برتر، یک تقابل تکراری بوده و از میان تمامی مربیان فوتبال ایران، دوئل شاگردان مجید جلالی و شاگردان امیر قلعه‌نویی در 25 بازی انجام شده که در تاریخ لیگ بی‌سابقه است.

 

در 25 سابقه رویارویی، امیر قلعه‌نویی توانسته رکوردی ویژه را از آن خود کند 13 بار در مصاف با تیم‌های با هدایت مجید جلالی به پیروزی رسدیه است و امروز به دنبال چهاردهمین برد است؛ قلعه‌نویی با کسب 13 برد، رکورددار کسب پیروزی یک سرمربی در مقابل سرمربی دیگر در ادوار لیگ برتر است. در طرف مقابل هم مجید جلالی تنها سه بار توانسته مقابل ژنرال به پیروزی برسد که آخرین پیروزی او به دوران هدایت تیم فولاد خوزستان در لیگ یازدهم باز می‌گردد که در هفته سیزدهم جلالی موفق شد تراکتور با هدایت قلعه‌نویی را شکست بدهد.

 

حالا باید دید در جدال امروز که از ساعت 15:30 میان دو تیم نساجی و گل‌گهر دنبال خواهد شد، قلعه‌نویی می‌تواند رکورد ویژه خود را بهبود بخشد یا مجید جلالی با پیروزی خانگی، هم اولین برد با نساجی در لیگ بیستم را به دست می‌آورد و هم به طلسم 9 ساله نبردن تیم‌های قلعه‌نویی پایان می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها