کد خبر : 1737327 | 25 بهمن 1399 ساعت 16:22 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دومین شکست متوالی هوادار؛

لیگ یک/ مس در صدر جدول تنها شد

هفته چهاردهم لیگ یک بعد از ظهر امروز با شش بازی آغاز شد که در آن هوادار بازی خانگی مقابل شاهین را واگذار کرد و تیم های فجر، پارس و شهرداری آستارا به بردهای مهم و ارزشمند رسیدند.

لیگ یک/ مس در صدر جدول تنها شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شاگردان رضا عنایتی در هوادار امیدوار بودند که با کسب پیروزی خانگی، از بازی سخت مس کرمان مقابل رایکا استفاده کنند و جایگاه خود در رتبه اول را تثبیت ببخشند اما این اتفاق رخ نداد و شاهین در تهران هوادار را زمین گیر کرد تا مس کرمان با یک پیروزی شیرین برابر آرمان گهر به تنهایی صدرنشین شود.

 

در خرم آباد، خیبر شکستی تلخ را تجربه کرد و با نتیجه 2-1 بازی را به شهرداری آستارا واگذار کرد. شهرداری که با حضور پایان رافت به تیمی مدعی در لیگ یک تبدیل شده، با این پیروزی به رتبه چهارم رسید تا در کورس صعود به لیگ برتر قرار گیرد. ملوان بندرانزلی فرصتی ویژه برای صعود به رتبه ششم را از دست داد و در خانه مقابل نود ارومیه متوقف شد.

 

بازی حساس دیگر این هفته در سیرجان بین تیم های فجر و آرمان گهر برگزار شد. جایی که نماینده شیراز با گل های فرزان دانا به بردی شیرین دست یافت و 24 امتیازی شد تا به یک قدمی صدر جدول برسد. در جم پارس با تک گل علی فاتح به برتری رسید تا تیم محمد نصرتی نیز دوباره به نیمه بالای جدول برسد.

 

فردا چوکا میزبان بادران خواهد بود، استقلال ملاثانی به مصاف قشقایی می‌رود و استقلال خوزستان در اهواز مقابل گل ریحان صف آرایی می‌کند.

 

 

نتایج امروز لیگ آزادگان:
خیبر خرم آباد 1 - شهرداری آستارا 2
گل ها: عارف رستمی(20)
سعید دلاور(12) - جابر نصیری(19)

رایکا بابل 0 - مس کرمان 0
کارت قرمز: فرزین رکوعی (مربی مس) - نادر دست نشان (سرمربی رایکا)

ملوان بندرانزلی 0 - نود ارومیه 0

آرمان گهرسیرجان 1 - فجرسپاسی 2
گل: سعید قائدی فر(13)
فرزان دانا(64)(72)

هوادار تهران 0 - شاهین شهرداری بوشهر 1
گل: سینا اسدبیگی(63)

پارس جنوبی جم 1 - خوشه طلایی ساوه 0
گل: علی فاتح

 

1572033

دیدگاه‌ها