کد خبر : 1737334 | 25 بهمن 1399 ساعت 17:01 | 28.5K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش آاس؛

گرت بیل؛ دلیل تمدید نکردن راموس با رئال!

قرارداد سرخیو راموس در پایان فصل به اتمام می رسد و دو طرف هنوز به توافق نرسیده اند.

گرت بیل؛ دلیل تمدید نکردن راموس با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس هفته پیش به دلیل مصدومیت مینیسک زانو تن به جراحی داد و یک ماه و نیم به دور از میادین خواهد ماند. او که 4 بازی اخیر رئال را از دست داده، نزدیک به 8 بازی بعدی را نیز از دست خواهد داد و رئال باید فعلا به بازی بدون او عادت کند.

تمدید نشدن قرارداد به بزرگترین نگرانی این روزهای هواداران رئال تبدیل شده و شرایط به گونه ای پیش نمی رود که امیدواری ها را بالاتر ببرد.

 

 

1569920

 

 

در همین رابطه نشریه آاس امروز گزارش داد که یکی از دلایل مشکلات ایجاد شده بر سر تمدید قرارداد سرخیو راموس و نیز لوکاس واسکز، به گرت بیل مربوط می شود. ستاره ولزی تابستان به تاتنهام قرض داده شد و باشگاه انگلیسی پذیرفته است که نیمی از دستمزد او را پرداخت کند اما او به دلیل مشکلات با ژوزه مورینیو تابستان به رئال باز خواهد گشت و تمایلی برای دائمی کردن قراردادش نیز وجود ندارد.

 

 

1571965

 

 

رئال چه قرارداد بیل را یکطرفه فسخ کند، چه او در باشگاه بماند، باید 30 میلیون یورو دستمزد او را پرداخت کند. در شرایط اقتصادی بسیار بد فعلی، پرداخت این رقم هنگفت به گرت بیل باعث شده تا سران باشگاه برای حفظ توازن مالی از راموس و لوکاس بخواهد تا در تمدید قرارداد خود نسبت به دریافت مبلغی قابل توجه صرفنظر کنند. درخواستی که با مخالفت شان روبرو شده است.

در واقع اگر رئال از فروش گرت بیل در تابستان اطمینان داشت، در مذاکره با سرخیو راموس جوانب احتیاط را کنار می گذاشت و با درخواست های کاپیتان موافقت می کرد اما بیل این روزها تبدیل به یک لقمه گلوگیر برای باشگاه مادریدی شده و اجازه هیچگونه ریسکی را نمی دهد.

دیدگاه‌ها