کد خبر : 1737344 | 25 بهمن 1399 ساعت 17:24 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت که نشدم هیچ حالا جریمه هم قرار است بشوم

واسعی: بلاتکلیفم و ناامید به آینده‌ام در تراکتور

هافبک تراکتور که روزهای محرومیت خودش را سپری می کند به نوعی از عدم حمایت باشگاه از خودش گله مند بوده و ابراز ناراحتی می کند.

واسعی: بلاتکلیفم و ناامید به آینده‌ام در تراکتور

سعید واسعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درخصوص آخرین وضعیت پرونده محرومیتش اظهار داشت: نزدیک به 70 روز از محرومیت من گذشته است و همچنان امیدوار به رای کمیته استیناف هستم. قطعا اگر اتفاقی هم نیفتد در این مورد به CAS شکایت خواهم برد تا از حق خودم دفاع کنم.


وی با بیان اینکه در این مدت چندین بار با مدیران تراکتور جلسه داشته اما نتیجه ای در بر نداشته است، گفت: در این مدت چندین بار با مدیران و مسئولان باشگاه تراکتور جلسه داشته ام و کار حتی به توافق و فسخ قرارداد رسید اما به یکباره نظرشان عوض شد و هنوز هم منتظر روشن شدن تکلیف خودم از سوی آن ها هستم.


هافبک تراکتور در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد به جدایی و فسخ قرارداد خود با این تیم اصراردارد، گفت: با این اتفاقاتی که در این مدت رخ داده به نظرم صلاح به ماندن نیست. من امیدی ندارم چون نتیجه مثبتی از جلسات با مدیران باشگاه در این مدت نگرفته ام که بخواهم در این تیم بمانم. چندین بار توافق داشته ایم اما هنوز خبری به من نداده اند.


وی با ابراز ناراحتی از بی تفاوتی باشگاه تراکتور به اتفاقاتی که برای او افتاده است، اظهار داشت: انتظار من در این مدت یک حمایت از باشگاه بود حتی در قالب یک مصاحبه که این خواسته را مطرح کنند که چرا بازیکن آن ها محروم شده است تا من را به ماندن امیدوار کند. تا به اینجای کار به تنهایی به دنبال حقم بوده ام و اگر استیناف کاری نکند به CAS شکایت خواهم کرد تا پیگیر حقی باشم که از من ضایع شده است.


واسعی در پایان گفت: من زیاد از باشگاه تراکتور دریافتی نداشته ام  و جالب اینکه از روزی که خواسته شد به تمرینات نروم قرار است من را به خاطر نبودن در تمرین های تیم به تعداد روزهایی که حضور نداشته ام، جریمه کنند. جالب است که به جای اینکه پیگیر محرومیت من باشند حالا می خواهند مرا جریمه هم بکنند و همین اتفاقات است که می گویم علاقه مند به جدایی هستم.

دیدگاه‌ها