کد خبر : 1737430 | 25 بهمن 1399 ساعت 21:24 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

از سر گیری رقابت منشا و شهباززاده

دو گلزن برتر لیگ بیستم، در هفته پایانی نیم فصل هم موفق به گلزنی شدند.

از سر گیری رقابت منشا و شهباززاده

به گزارش ورزش سه؛ سجاد شهباززاده در روزی که گادوین منشا بعد از چند هفته ناکامی موفق به گلزنی شد، برای سپاهان گل زد تا همچنان به صدرنشینی خود در جدول گلزنان تداوم ببخشد. البته گلزنی مهاجم گل گهر در بازی این هفته تیمش باعث شد تا رقابت در کورس آقای گلی یک بار دیگر داغ تر شود.

 

1572232

 

گادوین منشا شروعی توفانی در لیگ بیستم داشت. او از همان آغاز فصل گلزنی برای تیمش را آغاز کرد و موفق شد در 3 هفته ابتدایی 5 گل بزند. روند گلزنی منشا تا هفته هفتم با شیب بسیار تندی در حال صعود بود و این مهاجم در پایان هفته هفتم با 9 گل، مقتدرانه در صدر جدول گلزنان قرار داشت. بعد از هفته هفتم که با هت تریک منشا مقابل شهرخودرو همراه بود، افت شدیدی را از این بازیکن شاهد بودیم به گونه ای که منشا در 6 بازی موفق به گلزنی نشد؛ تا اینکه دهمین گل او در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل نساجی به ثمر رسید.

 

1572231

 

در سمت مقابل سجاد شهباززاده، با ریتیمی ملایم اما متوالی در طول نیم فصل برای تیمش گلزنی کرد. او از هفته دوم و بازی با آلومینیوم شروع به گلزنی کرده و موفق شد در 7 بازی 8 گل به ثمر برساند. دقیقا از همان زمانی که منشا در گلزنی افت کرد، شهباززده روند گلزنی خود را تداوم بخشیده و از رقیب خود در جدول گلزنان در هفته دوازدهم سبقت بگیرد. او که هفته گذشته مقابل ذوب آهن و پس از سه هفته گلزنی متوالی، موفق به گلزنی نشده بود، در بازی حساس این هفته مقابل استقلال یک گل زد تا 12 گله شود.

 

با گلزنی شهباززاده و منشا در هفته پایانی نیم فصل، رقابت این دو مهاجم در کورس آقای گلی یک بار دیگر از سر گرفته شد. منشا که به واسطه گل های پرتعداد خود در هفته های ابتدایی، توانسته بود جایگاه دومی اش در جدول گلزنان را حفظ کند با زدن دهمین گل خود در بازی با نساجی، پایین تر از شهباززاده دوازده گله، نیم فصل اول را با رتبه دوم به پایان رساند تا مهاجم سپاهان آقای گل دور رفت رقابت ها لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها