کد خبر : 1737468 | 26 بهمن 1399 ساعت 00:31 | 178.6K بازدید | 292 دیدگاه

نظر خود را بنویسید

چقدر به آینده استقلال فکری امیدوارید؟ (نظرسنجی)

استقلال با شکست مقابل سپاهان حالا نه تنها به عنوان قهرمانی نیم فصل نرسید بلکه احتمال سقوط تیم فکری به رتبه سوم نیز زیاد است.

چقدر به آینده استقلال فکری امیدوارید؟ (نظرسنجی)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال دیدار بزرگ هفته پایانی نیم فصل نخست را به سپاهان واگذار کرد تا به قول معروف در یک دیدار 6 امتیازی دست خالی اصفهان را ترک کند و علاوه بر اینکه قهرمانی نیم فصل نخست را از دست داد بلکه در صورت پیروزی پرسپولیس در یکی از دو دیدار باقی مانده اش، تیم فکری به رده سوم جدول سقوط می کند.


بازی دور از انتظار بازیکنان استقلال و عدم داشتن برنامه مشخص برای باز کردن دروازه سپاهان، باعث انتقادات شدید از سبک بازی آبی پوشان و کادرفنی این تیم شد و در فضای مجازی هشتگ ها و شایعاتی پیرامون آینده کاری محمود فکری به راه افتاد.


استقلال در حالی مقابل سپاهان تن به شکست داد که تیم فکری در جدال میان 5 تیم نخست جدول، تنها 2 امتیاز کسب کرده است. آبی پوشان در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار دارند. آنها امروز به سپاهان صدرنشین باختند، به لطف گل ثانیه های پایانی قایدی مقابل پرسپولیس رده سومی به تساوی رسیدند، از فولاد رده چهارمی نیز شکست خوردند و برابر صنعت نفت رده پنجمی نیز در حالی به تساوی رسیدند که کمک داور آن دیدار گل صحیح آبادانی ها را مردود اعلام کرد.

 

1572279


به هر حال استقلال در حالی با 26 امتیاز در رده دوم است که احتمالا بعد از بازی های پرسپولیس به رده سوم سقوط خواهد کرد. چنانچه امتیازات تیم فکری را با فصول گذشته مقایسه کنیم، آنها با همین تعداد امتیاز در فصل گذشته و در پایان هفته پانزدهم در رده ششم قرار می گرفتند. این تعداد امتیاز آنها را در لیگ هجدهم در رتبه پنجم قرار می داد و در لیگ هفدهم نیز با 26 امتیاز، آنها بالاتر از پیکان می توانستند در رده چهارم قرار بگیرند.


از دست دادن امتیاز توسط رقبا باعث شده است که فاصله استقلال با صدر جدول زیاد نباشد و آنها در بدترین حالت در رتبه سوم قرار بگیرند ولی در موقعیت مشابه در فصول گذشته، آنها علاوه بر اختلاف بیشتر با تیم صدرنشین، در رتبه های پایین تری قرار می گرفتند.

 

1572278


به هر حال، در این روزها انتقادها از سبک بازی استقلال و تیم فکری به درجه بالایی رسیده است. اینکه سرنوشت استقلال و فکری چه خواهد شد، یکی از علامت سوال های این روزهای فوتبال ایران است. شما مخاطبین ورزش سه با ارسال نظرات خود اعلام کنید که از نظر شما پایان کار استقلال و فکری چگونه رقم خواهد خورد؟ آیا او می تواند هواداران این تیم را پس از سالها به قهرمانی برساند؟ به طور کلی، چقدر به آینده استقلال امیدوارید؟

 

نظراتتان را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نمایش دربیاید.

دیدگاه‌ها