کد خبر : 1737584 | 26 بهمن 1399 ساعت 16:01 | 53.1K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی از نسخه ترسناک بارسا

بارسلونا آماده حذف PSG؛ 4 دلیل برای رویاپردازی

بارسلونا و پی اس جی سه شنبه شب در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت در حالی که آبی اناری ها بر خلاف سه ماه پیش، اکنون کاملا خوشبین به صعود هستند.

بارسلونا آماده حذف PSG؛ 4 دلیل برای رویاپردازی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ماه دسامبر و پس از شکست 0-3 خانگی بارسا از یوونتوس اگر از هواداران بارسلونا سوال می کردید که در لیگ قهرمانان چه دورنمایی برای تیم محبوب شان متصورند، قطعا کمتر کسی با امیدواری حرف می زد اما سه ماه بعد، شرایط تغییر کرده است.

در ماه های ابتدایی فصل، مصدومیت بازیکنانی چون آنسو فاتی، جرارد پیکه، سرجی روبرتو و فیلیپ کوتینیو نیز مزید بر علت شد تا تیم رونالد کومان به خوبی شکل نگیرد.

 

 

1572325

 

 

بارسا سه شنبه شب باید در نوکمپ از پی اس جی پذیرایی کند و حالا شانس خوبی هم برای پیروزی دارد.

باشگاه کاتالان که تا به اینجای فصل در لالیگا به خاطر شروع بسیار بدش، 20 امتیاز از دست داده و فاصله با اتلتیکوی صدرنشین را زیاد می بیند، با شروع سال میلادی جدید پوست انداخته و به تیمی متفاوت تبدیل شده است.

 

 

1572354

 

 

پس از قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و برخورد بارسا با پی اس جی، حریف پاریسی شانس اول صعود محسوب می شد چرا که در بهترین فرم خودش قرار داشت اما بارسلونا و هوادارانش اکنون دلایل بسیار خوبی برای خوشبینی دارند:

 

 

1565667

 

 

نمایش های دیدنی

هواداران بارسلونا مدتی است که بار دیگر از تماشای بازی تیم محبوب شان به وجد می آیند. بارسا در یک ماه و نیم اخیر 7 برد متوالی در لالیگا کسب کرده و در کوپا دل ری نیز به نیمه نهایی رسیده؛ هرچند بازی رفت را با دو گل به سویا واگذار کرد. بارسا در لالیگا و کوپا دل ری نمایش هایی جذاب داشته و چند بازی را نیز در حالی برد که ابتدا عقب افتاده بود ولی در دقایق پایانی کامبک زد و ورق را برگرداند. می توان به بازی برابر گرانادا و رئال بتیس اشاره کرد.

 

 

1572520

 

 

بازگشت لیونل مسی به فرم ایده آل

لیونل مسی دیگر بازیکن ابتدای فصل نیست؛ کسی که به جدایی فکر می کرد و تمرکز لازم را در زمین نداشت. مسی تا به اینجای فصل در لالیگا 15 گل زده از جمله دبل شب گذشته برابر آلاوس که با دو شوت از راه دور بود. وقتی مسی روی فرم باشد، بارسلونا هر کاری را ساده تر پیش خواهد برد. بی تردید یک مسی با انگیزه و مشتاق، خطری جدی برای پی اس جی خواهد بود.

 

 

1570556

 

 

پیشرفت عمومی در تیم

نه تنها لیونل مسی که دیگر بازیکنان بارسا نیز کنار او اوج گرفته اند. می توان به آنتوان گریزمان و فرانکی دی یونگ اشاره کرد که در دو ماه اخیر پیشرفت شان خیره کننده بوده است. رونالد کومان سرمربی بارسا با تغییر پست دی یونگ او را به دروازه حریف نزدیک تر کرد و تاکنون توانسته زننده شش گل باشد. گریزمان هم بیشتر از گذشته گل می زند. سطح کیفی بازیکنان بارسا در 2021 قابل قیاس با نیمه دوم 2020 نیست.

 

 

1571307

 

 

تعدد مصدومیت های جدی در پاری سن ژرمن

پی اس جی برای بازی سه شنبه شب، نیمار و آنخل دی ماریا را در اختیار ندارد. به خصوص مصدومیت هفته قبل نیمار برابر کان در جام حذفی خبری کابوس وار برای خودش و پاریسی ها بود. او حتی مشخص نیست به بازی برگشت می رسد یا خیر. غیبت دی ماریا نیز قطعا برابر بارسا به چشم خواهد آمد.

 

دیدگاه‌ها