کد خبر : 1737602 | 26 بهمن 1399 ساعت 16:50 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی‌های فراز در رفسنجان ادامه دارد (عکس)

فراز امامعلی که لیگ بیستم را بد شروع کرده بود، امروز موفق شد پنجمین گلش برای مس را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که لیگ برتر را بد آغاز کرد و چندین هفته به دنبال زدن اولین گلش در تاریخ رقابت های لیگ برتر بود، طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است و جالب اینکه مهاجم جدید این تیم نیز همپای با مس روند خوبش را ادامه می دهد.


فراز امامعلی مهاجمی که از سنین کودکی فوتبال را در پیکان آغاز کرده است، در ابتدای این فصل و پس از سالها از جمع خودروسازان جدا و راهی رفسنجان شد تا فوتبالش را در مس ادامه دهد.


او در هفته های ابتدایی عملکرد خوبی نداشت و پس از گذشت 9 هفته از لیگ برتر، پایش به گلزنی باز شد و یک گل سه امتیازی برابر ماشین سازی به ثمر رساند. فراز امامعلی سپس در برابر تیم سابقش یعنی پیکان دبل کرد و در ادامه یک گل سه امتیازی را وارد دروازه شهرخودرو کرد.

 

1572553


او امروز و در مصاف با ذوب آهن نیز موفق شد برای تیم محمد ربیعی گلزنی کند. در دقیقه 34 دیدار امروز، ارسال زیبای محسن آذرباد از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین، با ضربه سر فراز امامعلی مواجه شد تا مهاجم مسی ها پنجمین گل فصلش را به ثمر برساند.


این روزها فراز امامعلی برای رفسنجانی ها خوب گل می زند و با توجه به اینکه آنها هفته بعد باید با استقلال روبرو شوند و امامعلی نیز سابقه گلزنی زیادی به آبی پوشان دارد، به نظر می رسد مدافعین تیم فکری از اکنون باید به فکر مهار این مهاجم آماده باشند.

دیدگاه‌ها