کد خبر : 1737621 | 26 بهمن 1399 ساعت 17:47 | 39.8K بازدید | 1 دیدگاه

او گفت اگر اشتباه کرده باشد داوری را کنار می‌گذارد

درخواست جنجالی مربی تراکتور از داور!

مربی تراکتور معتقد است که حضور شجاعی در کنار زمین تاثیر مثبتی روی کار تیمش داشت.

 درخواست جنجالی مربی تراکتور از داور!

به گزارش ورزش سه؛ تراکتور موفق شد میزبان خود سایپا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. صحبت های عباس چمنیان، مربی تراکتور را در نشست خبری بعد از بازی بخوانید:

 

 سایپا حریف سختی بود

به تیم خوب جوان سایپا خسته نباشید می گویم. آقای صادقی تیم خوبی درست کرده که حریف سختی برای ما در بازی امروز بود. البته پیش بینی چنین بازی سختی را داشتیم. همه بازی های ما همان گونه که قبلا هم گفتم سخت است. همه تیم ها با توجه به اینکه تراکتور بازیکنان بزرگی دارد، مقابل این تیم باانگیزه ظاهر می شوند. امروز هم این اتفاق افتاد.

 

امیدوارم داور به قولش عمل کند

روی صحنه گل که فکر می کنم مشکوک به خطا هم بود، گل اول را دریافت کردیم. در این مورد با آقای ساکی صحبتی داشتم و ایشان یک قولی داد که اگر آن صحنه خطا باشد امیدوارم به قولش عمل کند. ایشان گفتند که اگر این گل خطا بوده باشد، داوری را کنار می گذارد. قبل از بازی در مورد داوری صحبت های زیادی بود اما من سعی می کنم به احترام جامعه داوری، از داوران امروز تعریف کنم. جز آن اشتباه تاثیر گذار، صحنه مشکوک دیگری نبود اما همان یک اشتباه کار ما را یک مقدار سخت کرد.

 

کار بچه هایمان قابل تحسین بود

بعد از چند بازی که بعد از دریافت گل در برگشت به بازی مشکل داشتیم امروز خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم گلی که برخلاف جریان بازی دریافت کرده بودیم را جبران کنیم. این کار بچه هایمان قابل تحسین است. بازی در اکثر دقایق در اختیار تیم تراکتور بود و بازی را مدیریت کردیم و بچه ها از پس وظایف شان به خوبی برآمدند.

 

اندازه تراکتور را امروز دیدیم

این پیروزی خیلی می تواند خیلی به ما کمک کند؛ هم به حفظ شخصیت تراکتور و هواداران فوق العاده اش و هم به اینکه با کسب سه امتیاز به نیم فصل امیدوارتر شدیم. اندازه تیم تراکتور چیزی بود که امروز دیده شد. البته ما در خیلی از بازی ها شایسته پیروزی بودیم اما یا مساوی کردیم یا باختیم. امیدوارم در فاصله یک هفته ای بین دو نیم فصل بخشی از مشکلات فنی تیم را برطرف کنیم و با توان بیشتر و برنامه های تاکتیکی بهتر در نیم فصل دوم ظاهر شویم.

 

حضور شجاعی روی نیمکت را به فال نیک می گیرم

در اینکه آقای شجاعی بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است شکی نیست. یکی از مشکلاتی که در بازی های قبلی آقای شجاعی داشت، تمرکز در آن واحد روی بازی و مربیگری بود و این موضوع روی کیفیت کارشان تاثیر گذار بود. در طول هفته گذشته برنامه مان این بود که آقای شجاعی در بازی نباشد و در حیطه کادر فنی کار را هدایت کنند. البته من حضورشان روی نیمکت را به فال نیک می گیریم تا غیبت شان در زمین را. بچه ها هم خوشبختانه توانستند جای ایشان را پر کنند.

 

احتمالا سوپرجام بعد از سه بازی نیم فصل دوم باشد

در مورد بازی سوپر جام هنوز چیزی اعلام نشده است و با توجه به اعلام برنامه سه هفته اول نیم فصل دوم و یک بازی معوقه پرسپولیس بعید می دانم این بازی در این فاصله برگزار شود. احتمالا اگر قرار بر برگزاری سوپر جام باشد، بعد از این سه بازی خواهد بود.

دیدگاه‌ها