کد خبر : 1737626 | 26 بهمن 1399 ساعت 17:55 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاقات غیرمنتظره برای سایپا می‌افتد؛

جعفری: به خودمان باختیم، نه تراکتور

مهاجم سایپا می‌گوید اتفاقات غیرمنتظره برای این تیم اجازه نمی‌دهد به برتری برسند.

جعفری: به خودمان باختیم، نه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری پس از شکست سایپا برابر تراکتور اظهار کرد: ابتدا به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم. به نظرم ما به تراکتور نباختیم، به خودمان باختیم. در پنج دقیقه و درست در زمانی که سوار بر بازی بودیم، دو گل خوردیم.

 

او ادامه داد: نمی‌دانم واقعا؛ یک سری اتفاقات در تیم ما می‌افتد که سالی یکبار در لیگ می‌اُفتد، اما در هر مسابقه این شرایط برای ما به وجود می‌آید. اتفاقاتی که خارج از فوتبال هم نیست.

 

مهاجم سایپا با اشاره به اتمام زمان‌های تلف شده عنوان کرد: هفته قبل آلومینیوم بهتر از ما کار کرد ولی ما در دقیقه ۹۴ گل زدیم و یک دقیقه بعد گل خوردیم. در دقیقه ۹۰ بازی با صنعت نفت هم یک گل دریافت کردیم و امروز هم که در پنج دقیقه دو گل وارد دروازه ما شد. نمی‌دانم این اتفاقات برای کم‌تجربگی یا مسائل دیگر است ولی هرچه هست، ما فقط به خودمان باختیم.

 

جعفری در خصوص تاثیر حضور اسکوچیچ در ورزشگاه در انگیزه بازیکنان ابراز کرد: به شخصه خودم نمی‌دانستم اسکوچیچ در ورزشگاه حضور دارد، اما اگر اینطور بود، مطمئنا موجب بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود. بزرگترین دستاورد یک بازیکن رسیدن به پیراهن تیم ملی کشورش است.

 

او یادآور شد: اصلا از این شرایط راضی نیستیم. پارسال هم همین شرایط وجود داشت، اما فصل قبل خوب هم نبودیم ولی ما امسال فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم و سوار بر بازی هستیم، اما متاسفانه امتیازات را خیلی راحت از دست می‌دهیم. امیدوار هستم شرایط خوبی در انتظارمان باشد.

دیدگاه‌ها