کد خبر : 1737671 | 26 بهمن 1399 ساعت 20:04 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

هری مگوایر:

منچستریونایتد هنوز در کورس قهرمانی حضور دارد

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد تساوی مقابل وست بروم را ناامید کننده توصیف کرد.

منچستریونایتد هنوز در کورس قهرمانی حضور دارد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز برابر وست بروم ته جدولی خوب بازی نکردند و در نهایت به تساوی 1-1 دست یافتند. هری مگوایر در لحظات پایانی فرصت داشت گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد. این مدافع گران قیمت در مورد جریان مسابقه و البته اشتباهات داوری صحبت کرده است.

 

هری مگوایر گفت: "به اندازه ای موقعیت داشتیم که در این دیدار پیروز شویم و از نظر من گل وست بروم خطا بود. در ادامه تلاش زیادی برای گلزنی کردیم و سام جان استون نیز در لحظات پایانی به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد.

 

1572645

 

نتیجه ناامیدکننده است. شروع سختی داشتیم و ما با قبول گل زودهنگام کار را برای خودمان سخت کردیم. بعضی اوقات کمی آرام بازی می کردیم، اما در نیمه دوم با سرعت فوق العاده ای در زمین ظاهر شدیم.

 

مطمئنم برخوردی که روی من در محوطه رخ داد پنالتی بود و من فشار بازیکن حریف روی شانه و پایم را حس کردم. نمی دانم  چرا به داور گفته شد برود و روی مانیتور به این صحنه نگاه کند. اما ما نمی توانیم به تصمیمات VAR اعتماد کنیم و باید تلاش بیشتری برای پیروزی شدن در بازی های خودمان انجام دهیم. این تساوی برای ما خوب نبود.

 

البته ما هنوز در کورس قهرمانی حضور داریم. باید عملکرد خودمان را بررسی کرده و تلاش کنیم در بازی های بعدی به پیروزی دست یابیم. اما عملکرد امروز ناامید کننده بود."

دیدگاه‌ها