کد خبر : 1737680 | 26 بهمن 1399 ساعت 20:09 | 31.9K بازدید | 1 دیدگاه

همه می گویند چرا فلان بازیکن محروم شد!

سیدجلال: سمیعی قول داد باشگاه پرداختی داشته باشد

کاپیتان پرسپولیس معتقد است این تیم بازی دشواری مقابل گل گهر برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل دارد.

سیدجلال: سمیعی قول داد باشگاه پرداختی داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که در دقایق پایانی دروازه سرخپوشان را نجات داد، بعد از برتری تیمش مقابل پیکان گفت: امروز یکی از بازی های سخت بود چون پیکان کار را برای همه تیم ها سخت کرده، اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.
وی درباره اوت های بلند مدافع پیکان افزود: واقعا این یک تاکتیک است و کار ما را هم سخت کرد.
حسینی درباره اینکه فرزاد حاتمی گفته او در این سن و سال بهترین دفاع ایران است، عنوان کرد: خود فرزاد مثل من قدیمی است. فوتبال هر روز شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم بتوانیم کارمان را درست انجام دهیم و برای پرسپولیس مثمرثمر باشیم. 
کاپیتان پرسپولیس در خصوص وضعیت مالی این تیم در پایان نیم فصل گفت: از قبل مشکلات زیاد بوده. برخی دوستان آمدند و هر کاری خواستند کردند و رفتند. کسی با آن ها برخورد نکرد. الان آقای سمیعی آمده بودند و گفتند که مشکلات باشگاه زیاد است. 
وی در پاسخ به این سوال که مدیرعامل پرسپولیس قولی برای پرداخت کردن مطالبات داده، اضافه کرد: گفتند که به زودی پرداخت می کنند.
حسینی در خصوص اینکه دریافتی بازیکنان این تیم به 50 درصد می رسد یا خیر، گفت: نه. دریافتی ما فعلا 20 درصد بوده و فکر نمی‌کنم هر چقدر هم پرداختی داشته باشند،‌ به 50 درصد برسد. 
مدافع پرسپولیس درباره شانس قهرمانی نیم فصل برای این تیم گفت: با یک تیم سخت بازی داریم. تیم های آقای قلعه نویی سخت‌کوش هستند و در سیرجان کار دشواری خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.
وی در خصوص محرومیت گادوین منشا و برخی اعتراضات به این موضوع قبل از بازی پرسپولیس افزود: متاسفانه این حرف‌هاست که همه را اذیت می کند. چرا این محروم می‌شود و چرا آن محروم می شود! بهتر است خود مسئولان باشگاه گل گهر در این باره حرف بزنند. باید به برخی مسائل بیشتر توجه کنند.

دیدگاه‌ها