کد خبر : 1737702 | 26 بهمن 1399 ساعت 21:54 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 4 - 2 لیدز؛ آتش بازی اوبامیانگ

آرسنال با ارائه نمایشی درخشان با چهار گل لیدزیونایتد را مغلوب کرد.

آرسنال 4 - 2 لیدز؛ آتش بازی اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته بود، امشب با تکیه بر درخشش پیر آمریک اوبامیانگ و هت تریک او و با با نتیجه 2-4 لیدز را شکست داد تا بعد از هفته ها به یک پیروز پرگل دست یابد.

 

لیدز بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 11 و روی ارسال هریسون دروازه آرسنال را باز کند، اما ضربه سر پاتریک بامفورد در اختیار برند لنو قرار گرفت.

 

1572700

 

اما آرسنال در دقیقه 13 به گل اول دست یافت. اوبامیانگ از سمت چپ نفوذ کرده و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه گل اول توپچی ها را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 26 رافینیا با حرکت از سمت راست و گذر از سد سدریک سوارس می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او در اختیار برند لنو قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 33 ساکا توسط آلیونسکی در محوطه جریمه لیدز متوقف شد تا آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شود. اوبامیانگ پشت توپ قرار گرفته و با فریب دروازه بان باز هم موفق به گلزنی شد.

 

1572701

 

اما در دقیقه 44 این هکتور بیرین بود که روی پاس دنی سبایوس و حرکت از جناح راست در نهایت با ضربه ای زمینی و محکم از زاویه ای بسته باز هم موفق به گلزنی شد تا آرسنال با برتری پرگل 0-3 راهی رختکن شود.

 

اما طوفان اوبامیانگ در نیمه دوم نیز ادامه یافت و او در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال اسمیت راو موفق شد با یک ضربه سر محکم هت تریک خود را برابر لیدز تکمیل بکند.

 

اما در دقیقه 58 و روی ارسال کرنر رافینیا از سمت چپ بود که پاسکال با یک ضربه محکم و تماشایی گل اول لیدز را به ثمر رسانده و اختلاف را کمتر کرد.

 

در دقیقه 67 و روی اشتباه دنی سبایوس بود که رافینیا از گوشه محوطه فرصت داشت گل دوم لیدز را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1572697

 

اما دقایقی بعد و روی پاس به بیرون رابرتس از سمت چپ بود که هلدر کاستا در مقابل دروازه آرسنال صاحب موقعیت شده و با یک ضربه محکم گل دوم را نیز به ثمر رساند.

 

در دقیقه 83 و روی پاس ویلیان برای ساکا بود که این بازیکن در گوشه محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او از زاویه اس بسته به دیرک برخورد کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و آرسنال با نتیجه 2-4 لیدز را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها