کد خبر : 1737747 | 27 بهمن 1399 ساعت 10:23 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

سهیل مهدی: لیگ برتر تعطیل نمی شود

لغو بازی های تیم ملی در فروردین ماه برنامه بازی های لیگ برتر را دستخوش تغییر نخواهد کرد.

سهیل مهدی: لیگ برتر تعطیل نمی شود 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس همان برنامه از پیش تعیین شده تیم های لیگ برتری سه هفته از بازیهای دور برگشت را انجام می دهند و بعد به تعطیلات می روند. 

 

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در گفتگو با برنامه شبکه تهران به این موضوع اشاره کرد و گفت: همه منتظر بودیم مسابقات انتخابی جام جهانی به شکل رفت و برگشت برگزار شود و برنامه ریزی سرمربی تیم ملی هم روی همین موضوع بود اما به نظر می رسد این رقابت ها هم به شکل متمرکز در فیفادی خرداد انجام می شود. طبق مشورتی که با تیم ها داشتیم از آنها اجازه گرفتیم نیم فصل را ادامه داده، سه هفته را برگزار کنیم و در ادامه ایامی که تیم ملی بازی دارد و همچنین زمان برگزاری لیگ قهرمانان به تیم هایی که فارغ از این قضیه هستند، استراحت بدهیم.

 

او به صحبت هایش این چنین ادامه داد: هنوز تقویم تیم ملی از لحاظ برگزاری اردو نهایی نشده و شاید کادرفنی بخواهد از فیفادی نوروز برای اردوی آماده سازی استفاده کند. از طرفی تیم‌ها برنامه ریزی خود را برای این سه هفته انجام داده و ما هم طبق همین موضوع پنجره نقل و انتقالات را تنظیم کرده ایم. در حال حاضر امکان تعطیلی مسابقات وجود ندارد زیرا لیگ قهرمانان و در ادامه تعطیلی های مختلف دیگر را پیش رو داریم. به همین دلیل اگر این سه هفته را برگزار نکنیم، لیگ خیلی فرسایشی می‌شود. اگر جدول اجازه بدهد یک مرحله جام حذفی را هم برگزار می‌کنیم اما دیدار سوپرجام بستگی به برنامه  تیم ملی دارد. از ابتدا هم این فضا را در نظر گرفته بودیم اما تاکنون زمان این مسابقه به دو دلیل کرونا و مشخص نبودن فضای استراحت‌ تیم‌ها قطعی نشده است. سعی داریم زمان سوپرجام را هم به زودی اعلام کنیم. به هر حال برخی زمان‌ها برای روزهای فیفا ذخیره شده و ما طبق قانون در ایام فیفادی مسابقات را برگزار نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها