کد خبر : 1737808 | 27 بهمن 1399 ساعت 13:58 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی سازمان لیگ در یک پرونده ۶۰ میلیاردی

فدراسیون فوتبال ایران با پیگیری یک شکایت قدیمی، برنده یک دعوی با خسارتی قابل توجه شد.

پیروزی سازمان لیگ در یک پرونده ۶۰ میلیاردی

به گزارش "ورزش سه"، و با بر آنچه سایت سازمان لیگ منتشر کرده است، به گفته بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال شکایت سازمان لیگ از شرکت امین سیمای کیش به نتیجه رسیده و این شرکت باید مبلغ ۶۰ میلیارد تومان جریمه خود را به سازمان لیگ پرداخت کند.

 

البته این پیروزی حقوقی متعلق به سازمان لیگ فوتبال ایران است اما در نهایت عواید آن نصیب کلیت فوتبال ایران خواهد شد.

شرکت امین سیمای کیش در سال های گذشته عاملیت تبلیغات محیطی فوتبال ایران را برعهده داشت و در این زمینه به فدراسیون فوتبال به اختلافات جدی خورد و این پرونده بین دو طرف به محاکم قضایی رفت اما حالا به ادعای بهاروند حکم قطعی خسارت ۶۰ میلیارد تومانی علیه این شرکت نهایی شده است.

 

بهاروند در این باره می‌گوید: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره مدافع حقوق مادی و معنوی اهالی فوتبال بوده وهست، در همین راستا طی دو سال گذشته پیگیر وصول تمامی مطالبات از  قرارداد منعقده شده تبلیغات محیطی با شرکت امین سیمای کیش در فصل ۹۷-۹۶ بودیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: تیم حقوقی و کارشناسی سازمان لیگ در نهایت موفق شد حقانیت خود را ثابت کند و شرکت مذکور با رای داوری محکوم به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان  به سازمان لیگ فوتبال ایران شد. در حال حاضر پیگیر وصول این رقم از طریق مجاری قانونی هستیم.

دیدگاه‌ها