کد خبر : 1737827 | 27 بهمن 1399 ساعت 15:25 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیرخان از ما خواست با صدای بلند خوشحالی نکنیم

برزای: شادی منشا، بخاطر خارجی بودنش بود

هافبک تیم فوتبال گل گهر معتقد است خطای پنالتی که داور دیدار آنها و نساجی به سود قائمشهری ها اعلام کرده است، اشتباه بوده است.

برزای: شادی منشا، بخاطر خارجی بودنش بود

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در یک دیدار خارج از خانه موفق شد در هفته پایانی لیگ برتر نساجی را شکست دهد. بهنام برزای پس از یک هفته غیبت به دلیل آسیب دیدگی، در این بازی به میدان رفت و البته او بدشانس بود چرا که داور یک خطای پنالتی از او به سود نساجی اعلام کرد هر چند برزای معتقد است تصمیم داور اشتباه بوده است.


برزای در خصوص دیدار با نساجی گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم که مهمترین هدف ما نیز همین بود. در کل دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم. آنها تیمی هستند که با 6 تا 7 نفر در خط دفاعی مشغول دفاع کردن هستند. عبور کردن از آنها واقعا سخت است. نساجی کار دفاعی را خیلی خوب انجام می دهد. یک هفته روی نقاط ضعف آنها کار کردیم و از همان نقاط توانستیم به گل برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم.


وی گفت: البته در این بازی بدشانس هم بودیم. اگر توپ هایمان در نیمه اول گل می شد، می توانستیم راحت تر برنده دیدار شویم. من معتقدم داور روی صحنه پنالتی که من مرتکب شدم، اشتباه کرد و نزدیک بود روی نتیجه تأثیرگذار شود و این مسئله من و تیم را ناراحت کرد ولی در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کردیم.
برزای در مورد آسیب دیدگی دستش که باعث شد یک بازی را از دست بدهد، گفت: جا دارد از پزشکان تیم تشکر کنم که برای من زحمت کشیدند و توانستم به بازی با نساجی برسم. واقعا کار سختی بود و از آنها سپاسگزارم. در تمام طول هفته گذشته پیگیری روند درمان من بودند و توانستم با کمک کادرپزشکی به مسابقات برگردم. البته با بدشانسی من داور خطای پنالتی من را اعلام کرد ولی خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم وگرنه بد می شد.


هافبک گل گهر درباره محرومیت منشا و احتمال حضور در خط حمله مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما به یک بازیکن وابسته نیست ولی من معتقدم منشا یک بازیکن خارجی است و حرکتی که انجام داد دست خودش نبود و حقیقتا خودم کامل در جریان این محرومیت و شادی بعد از گل منشا نیستم و صحنه آن را ندیده ام. ولی امیدوارم مشکل منشا سریعتر حل شود و بتواند به تیم ما کمک کند. ما هم کارمان را ادامه دهیم. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و ما در باد این برد نمی خوابیم و شادی ما تنها نهایتا دو روز بود و امیدوارم تمام توانمان را مقابل پرسپولیس بگذاریم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم که یکی از حساس ترین بازی های ماست.


برزای در مورد اینکه امیر قلعه نویی پس از پیروزی مقابل نساجی در رختکن گفته است رسیدن به رتبه های بالای جدول خوشحالی دارد، گفت: امیرخان مربی بزرگی هستند و جام های بزرگی را بدست آورده اند. چون رختکن تیم ما و نساجی به هم نزدیک بود، صدای ما به رختکن آنها می رسید. به همین دلیل امیرخان از ما خواست با صدای بلند خوشحالی نکنیم و سعی کنیم حرمت تیم حریف را نگه داریم و بی احترامی نکنیم.


هافبک گل گهر درباره دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس نیز گفت: همیشه دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال برای تیم ها مهم است و بازیکنان از انگیزه زیادی برخوردارند. ما اگر بخواهیم بزرگیمان را نشان دهیم، باید از پس این بازی ها بربیاییم. به نظر من خیلی ها تاکنون فهمیده اند ما چه تیم بزرگی داریم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و کادرفنی خوبی دارند و با تمام تلاشی که بازیکنان و کادرفنی انجام می دهند، امیدواریم مقابل پرسپولیس سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی در پایان گفت: از کادر و مجموعه گل گهر تشکر می کنم. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم کارگران مجموعه گل گهر را خوشحال کنیم و جواب زحمات آنها را به خوبی بدهیم.

دیدگاه‌ها