کد خبر : 1737838 | 27 بهمن 1399 ساعت 14:07 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

گرم سونس:

جای سولسشر باشم، دخیا را تحمل نمی کنم

اشتباهات داوید دخیا درون دروازه یونایتد باعث شده تا شایعاتی در مورد انتقال او به تیمی دیگر در فصل بعد به گوش برسد. انتقادات از او نیز شدت گرفته اند.

جای سولسشر باشم، دخیا را تحمل نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، جایگاه دروازه بان اسپانیایی منچستر یونایتد پس از اشتباهاتی که در بازی های اخیر این تیم داشته، به خطر افتاده است.

حتی اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد، به داوید دخیا هشدار داده است که موفقیت های گذشته برای او جایگاهی ثابت در ترکیب شیاطین سرخ را تضمین نمی کند.

 

 

1572417

 

 

دخیا به خصوص پس از تساوی 3-3 یونایتد برابر اورتون بابت چند اشتباهی که مرتکب شد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. کارشناسان فوتبال از سولسشر خواسته اند تا درون دروازه منچستریونایتد تغییری ایجاد کند و گری نویل حتی یونایتد را تشویق کرده تا در پنجره تابستانی با دروازه بان جدیدی قرارداد امضا کنند.

 

 

1572857

 

 

در همین رابطه گرم سونس اسطوره لیورپول به اسکای اسپورتس گفت:« معتقدم اگر یونایتد اکنون در رده دوم قرار دارد، این را بیشتر مدیون دین هندرسون دروازه بان جوانش است و فکر می کنم کادر فنی باید به او اعتماد کند. من یکی از هواداران هندرسون هستم و دیر یا زود او گلر اول یونایتد خواهد شد.

اشتباهاتی که دخیا مرتکب می شود، از اندازه طبیعی خارج شده است و من اگر مربی بودم، دیگر او را درون دروازه تحمل نمی کردم. اشتباهات دخیا روی کل تیم تاثیر منفی گذاشته و در چنین شرایطی طبیعی است که شایعات نیمکت نشینی و حتی فروش او به گوش برسند.»

 

دیدگاه‌ها