کد خبر : 1737841 | 27 بهمن 1399 ساعت 16:22 | 51.3K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای جوزپ پدررول

جدایی قطعی راموس؛ رئال در فکر مراسم وداع آبرومند

مجری برنامه معروف ال چیرینگیتو شب گذشته ادعا کرد که سرخیو راموس در پایان فصل رئال را ترک می کند.

جدایی قطعی راموس؛ رئال در فکر مراسم وداع آبرومند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سرخیو راموس کاپیتان رئال هفته ها در مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد بود ولی در نهایت اطلاع داد که شرایط جدید برای او پذیرفتنی نیست. راموس حاضر نیست یک ساله بدون افزایش دستمزد تمدید کند و به سران باشگاه گفته است که پی اس جی به او پیشنهادی بهتر ارائه داده است.

 

 

1572713

 

 

در حالی که گفته می شود اخیرا او با فلورنتینو پرز رئیس رئال مذاکراتی مثبت داشته و حتی شب گذشته در ورزشگاه دی استفانو با سه مدیر بلندپایه باشگاه سرپایی گفت و گو کرد، چوزپ پدررول مجری برنامه ال چیرینگیتو و از منابع مطمئن و نزدیک به باشگاه رئال معتقد است که راموس تصمیم قطعی خود را گرفته و در پایان فصل جدایی اش حتمی است.

 

 

1572868

 

 

پدررول گفت:« راه بازگشتی نیست. راموس تصمیمش را گرفته و در پایان فصل از رئال خواهد رفت. هدف راموس بازگشت هر چه زودتر به میادین است و می خواهد در بازی های باقیمانده، تمام توانش را برای موفقیت رئال در زمین بگذارد تا با وجدانی راحت جدا شود.

سران باشگاه نیز به اطمینان رسیده اند که دیگر شانسی برای تمدید با راموس نیست. از نظر من راموس در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است. او باید 10 درصد از قراردادش را کاهش داده و قراردادش را تمدید کند هرچند که این حق را دارد که برای سال های پایانی فوتبالش به باشگاهی دیگر برود و دستمزدی بالاتر دریافت کند.

 

 

1568825

 

 

او متاسفانه شرایط فعلی باشگاه را درک نکرده است. رئال از 900 میلیون یورو درآمد در سال به 600 میلیون یورو رسیده و نمی تواند درخواست مالی راموس را قبول کند. در باشگاه اکنون باید به فکر برگزاری مراسم خداحافظی آبرومند برای راموس باشند تا اتفاقات گذشته در مورد بازیکنانی چون فرناندو هیه رو، رائول و ایکر کاسیاس تکرار نشود.»

 

دیدگاه‌ها