کد خبر : 1737868 | 27 بهمن 1399 ساعت 18:27 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نگران من نباشید، نیازی به حمایت ندارم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که او و تیمش شرایط خوبی دارند و نیاز به حمایت و نگرانی ندارند.

کلوپ: نگران من نباشید، نیازی به حمایت ندارم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول طی هفته‌های گذشته نتایج ناامید کننده ای در لیگ برتر انگلیس کسب کرده و تا حدود زیادی از کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها ناامید شده است؛ مسئله ای که می تواند کار آنها در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود که تیم یورگن کلوپ با روحیه ای نه چندان خوب پا به مسابقه فردا شب برابر لایپزیش بگذارد.

 

 

1572910

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: " وضعیت خوبی دارم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و به خوبی ارزیابی های مورد نظر را انجام داده ایم. باید عملکردمان مقابل سیتی و لستر را ادامه دهیم. ما مقابل این تیم‌ها خوب بازی کردیم اما هفت گل دریافت کردیم و فقط دو گل به ثمر رساندیم که دلیل آن اشتباهات فردی بود.

 

در طول این فصل با مسائل زیادی روبرو شده ایم و هنگامی که با خبر مصدومیت مواجه می‌شوم احتمال می دهم که یک مدافع وسط مان آسیب دیده باشد. ما در این مدت نمایش های خوب و بد زیادی داشته ایم اما در عین حال مشخصا حضور در رتبه چهارم جدول لیگ برتر و هم امتیاز بودن با اورتون اتفاق خوبی نیست."

 

 

1572908

 

 

حمایت هواداران لیورپول: " این اتفاقی خوشحال کننده محسوب می‌شود اما فعلاً احتیاجی به حمایت ندارم. لزومی به استراحت هم نیست. بسیاری گمان می‌کنند که وضعیت فقط در این چند هفته برای ما دشوار بوده است اما همیشه شرایط اینگونه بوده و ما با سختی ها کنار آمده ایم. به طور کلی فکر می کنم که مسائل مهم تری نسبت به من در دنیا وجود دارد و نباید نگرانم باشید."

دیدگاه‌ها