کد خبر : 1737904 | 27 بهمن 1399 ساعت 21:20 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع آلمانی و تمرین انفرادی در شب بازی بایرن(عکس)

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، که در بازی امشب این تیم برابر آرمینیا بیله فیلد غایب است امروز به شکل انفرادی تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل خبر ناراحت کننده مرگ کاسیا لنهاردت، نامزد سابق ژروم بواتنگ در برلین منتشر شد و فوتبال آلمان را تحت تاثیر قرار داد. کاسیا در ماه های اخیر مشکلات زیادی با ژروم بواتنگ داشت و بعد از جدایی اخیر نیز تهدید کرده بود به زودی حقایق را در این رابطه افشا خواهد کرد. اما امروز خبر مرگ این زن 25 ساله منتشر شد تا هرگز صحبت های کاسیا در مورد دلایل جدایی از مدافع باتجربه بایرن مونیخ شنیده نشود.

 

رقم خوردن این اتفاق باعث شد که ژروم بواتنگ اردوی بایرن مونیخ که برای رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در قطر حضور داشت را ترک کند و به کشورش یعنی آلمان بازگردد؛ موضوعی که باعث شد او دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل تایگرز مکزیک و جشن قهرمانی باواریایی‌ها را از دست بدهد.

 

مدافع آلمانی که طی روزهای اخیر درگیر مسئله مرگ نامزد خود بود، برای مسابقه امشب بایرن مونیخ در بوندسلیگا مقابل آرمینیا بیله فیلد نیز در لیست تیم هانسی فلیک قرار نگرفت تا این بازی را هم از دست بدهد. با این حال ژروم بواتنگ امروز در کمپ تمرینی باواریایی‌ها حاضر شد و به انجام حرکات قدرتی و سرعتی پرداخت تا برای بازی های آینده بایرن آماده باشد.

 

 

1572971

 

1572970

 

1572969

دیدگاه‌ها