کد خبر : 1737916 | 27 بهمن 1399 ساعت 22:36 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

نام پدیده انگلیسی در لیست خرید بایرن مونیخ

مکس آرونز، مدافع انگلیسی و 20 ساله نوریچ مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

نام پدیده انگلیسی در لیست خرید بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان مکس آرونز در ماه های اخیر در ترکیب نوریچ باعث ابراز علاقه برخی تیم های بزرگ اروپا از جمله بارسلونا برای خرید این بازیکن شده و حالا بایرن مونیخ نیز به صف مشتریان او اضافه شده است. بارسلونا در تابستان سال قبل برای خرید مکس آرونز اقدام کرد، اما از نظر مالی با این باشگاه انگلیسی به توافق نرسید.

 

1531601

 

طبق ادعای اسکای آلمان، مدیران نوریچ به باشگاه بایرن مونیخ گفته اند اگر آنها قصد دارند مکس آرونز را در این تابستان پیش رو به خدمت بگیرند، باید مبلغی بین 30 تا 35 میلیون پوند پرداخت کنند که رقم قابل توجهی محسوب می شود. استعدادیاب های بایرن مونیخ دو سال است عملکرد مکس آرونز را زیر نظر داشته و اخیرا مذاکره با باشگاه نوریچ را از طریق واسطه ها برای خرید این دفاع راست آغاز کرده اند.

 

البته مدیران نوریچ در حال حاضر هیچ عجله ای برای مذاکره در مورد این توافق ندارد و ترجیح می دهد در پایان فصل مذاکرات را نهایی کنند. آنها در حال حاضر در رده های بالای چمپیونشیپ قرار داشته و قصد دارند تمام توجه بازیکنان خود را معطوف به بازگشت زودهنگام به لیگ برتر بکنند. بایرن مونیخ اخیرا خرید دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی و 23 ساله لایپزیش را قطعی ساخت و حالا جذب مکس آرونز دومین هدف آنها برای تقویت خط دفاعی برای فصول بعدی است.

دیدگاه‌ها