کد خبر : 1737917 | 27 بهمن 1399 ساعت 23:04 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

رافینیا آلکانتارا:

مدیون بارسلونا هستم، اما پیروزی می خواهیم

رافینیا آلکانتارا، هافبک خلاق پاری سن ژرمن هدف این تیم را برتری مقابل بارسلونا توصیف کرد.

مدیون بارسلونا هستم، اما پیروزی می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا سالهای زیادی در رختکن بارسلونا حضور داشت و البته بازی های معتددی را به علت مصدومیت نیز از دست داد. در نهایت چند ماه قبل پاری سن ژرمن تصمیم به جذب رافینیا گرفت و حالا این دو تیم فردا شب با هم روبرو می شوند. رافینیا مدعی شد بارسلونا همه کار برای او کار کرده، اما هدف او حالا کسب برتری مقابل تیم سابق خود است.

 

1571468

 

رافینیا گفت: "بازی کردن در مقابل بارسلونا؟ آنها همه چیز به من دادند و این باشگاه خدمات زیادی به من ارائه داد، من در کمپ تمرینی بارسلونا بود که تقریبا همه چیز را در مورد فوتبال آموختم. من به این دوره علاقه از زندگی ورزشی ام زیادی دارم. من در بارسلونا بزرگ شدم، 13 سال در آنجا زندگی کردم و همچنین خودم را یکی از اهالی کاتالانونیا احساس می کنم. من هم به عنوان یک بازیکنان و هم از جنبه انسانی نکات زیادی را در بارسلونا یاد گرفتم. برای من بارسا همیشه تیم خاصی خواهد بود.

 

برتری 1-6 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن؟ چه باشگاهی از این نتیجه و ریمونتادا اذیت نمی شود؟ ما حالا این فرصت را داریم که پاسخ داده و عملکرد درخشانی برابر بارسلونا داشته باشیم و این خار را از پای خود بیرون بیاوریم. همه ما می خواهیم وارد زمین شده و در این بازی برنده شویم."

دیدگاه‌ها