کد خبر : 1737957 | 28 بهمن 1399 ساعت 09:53 | 31.7K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب بدهی 16 میلیاردی پرسپولیس به شهرخودرو

در شرایطی که مهدی رحمتی در پایان آخرین دیدار تیمش مدعی طلب 16 میلیاردی از باشگاه پرسپولیس بابت رضایتنامه یحیی گل محمدی شده بود، این باشگاه آن را تکذیب کرد.

تکذیب بدهی 16 میلیاردی پرسپولیس به شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در نیم فصل لیگ نوزدهم راهی پرسپولیس شده بود، با توجه به توافق دو باشگاه برای دریافت رضایتنامه، اکنون با ادعای باشگاه شهرخودرو مبنی بر بدهی 16 میلیاردی پرسپولیس در این خصوص مواجه شده است. مهدی رحمتی در پایان دیدار هفته گذشته تیمش و در نشست خبری مدعی طلب 16 میلیاردی از پرسپولیس شد و اعلام کرد این پرونده را در AFC دنبال خواهد کرد. 

 

اکنون اما باشگاه پرسپولیس منکر این عدد شده و ابراهیم شکوری در توضیح این ادعا اینطور توضیح داده است: ما با مالک باشگاه شهرخودرو جلسات خوبی داشتیم و به تفاهم خوبی رسیده بودیم. در حال حاضر هم سعی کردیم با مدیرعامل این باشگاه حرف بزنیم اما نتوانستیم ارتباط بگیریم و خواهش می کنم جواب تلفن ما را بدهند.

 

وی با رد بدهی 16 میلیاردی به شهرخودرو و امتناع از اعلام عدد دقیق این بدهی گفت: اصلا مبلغ 16 میلیارد وجود ندارد. قطعا این مبلغ وجود ندارد و نمی دانم چطور حساب و کتاب شده و چیزی که ما داریم و مکتوب شده چنین عددی نیست. نمی دانم آقای رحمتی چطور آن گفته‌اند و بهتر است این موضوع بین مدیران دو باشگاه حل و فصل شود. با مالک باشگاه شهرخودرو این مساله را توافق کرده بودیم و نهایی شده بود اما شاید دوستان الان در جریان این توافق نیستند.

دیدگاه‌ها