کد خبر : 1737984 | 28 بهمن 1399 ساعت 11:32 | 30.1K بازدید | 3 دیدگاه

تاخیر چند دقیقه ای در تمرین فکری شایعه ساز شد

در شرایطی که تاخیر چند دقیقه ای محمود فکری در تمرین امروز باعث ایجاد شایعاتی در این خصوص شده است، یکی از اعضای هیات مدیره برگزاری جلسه با سرمربی آبی ها را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین استقلال امروز در شرایطی از ساعت 11 در استادیوم اکباتان در حال پیگیری است که بازیکنان با حضور در رختکن متوجه غیبت سرمربی خود شدند. این اتفاق باعث ایجاد شایعاتی در خصوص سرنوشت کادرفنی و نیمکت این تیم شد. در این بین اما دیگر اعضای کادرفنی با جمع کردن بازیکنان و اعلام آیتم های تمرینی، آنها را مهیای انجام تمرینات کردند.

 

بعد از دقایقی اما شایعه شد که محمود فکری به دعوت اعضای هیات مدیره برای انجام جلسه در دفتر یکی از آنها حضور یافته است و با تاخیر در محل تمرین حاضر خواهد شد. با این حال بعد از پیگیری در این زمینه مشخص شد که هیچ جلسه ای بین سرمربی و اعضای هیات مدیره برای امروز فیکس نشده است. یکی از اعضای هیات مدیره با رد جلسه با محمود فکری، اعلام کرد آنها شب گذشته نیز هیچ جلسه ای حتی به صورت وبینار با وی نداشته اند و قرار این جلسه برای فردا هماهنگ شده است.

 

محمود فکری با گذشت 22 دقیقه از تمرین و در حالیکه بازیکنان زیر نظر دیگر اعضای کادرفنی تمرینات خود را دنبال می کردند، در مجموعه حضور یافت تا به شایعات در این خصوص پایان دهد.

 

1573113

محمود فکری سرمربی استقلال دقایقی پیش در محل تمرین این تیم حاضر شد.

 

1573114

علی نامداری مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال در این جلسه تمرینی حضور دارد.

دیدگاه‌ها