کد خبر : 1738005 | 28 بهمن 1399 ساعت 12:53 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها در زمان لازم گفتند: هرچی برانکو بگه

آخرین وضعیت قرارداد سعید واسعی با تراکتور

علیرضا رحیمی می‌گوید که بازیکنی که پول حرفه ای می‌گیرد باید رفتار حرفه ای هم داشته باشد.

آخرین وضعیت قرارداد سعید واسعی با تراکتور

 

به گزارش "ورزش سه"، معاون باشگاه تراکتور در خصوص سعید واسعی شرایط را تشریح کرد: در مورد سعید واسعی بگذارید شفاف سازی کنیم. سعید اول فصل آمد قرارداد بست و رقم آن خیلی بالا بود و شما هم می‌دانید. او بازیکن خوبی است اما قراردادش بالا بود. مشکلی که وجود داشت این بود که او همزمان با تیم دیگری قرارداد داشت و ما یک میلیارد و چهل میلیون تومان از فدراسیون فوتبال جریمه شدیم. واسعی اول فصل 10% از قراردادش را گرفت و حالا دو ماه هم از محرومیتش باقی مانده است. او بیشتر از نصف نیم فصل دوم هم را هم محروم خواهد ماند و بقیه مدت را هم باید بیاید و با تیم هماهنگ شود.

 

او با اشاره به حکم فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با این عدد و رقم و مشکلی که در فدراسیون به وجود آمد و اعتبار باشگاه تراکتور هم خدشه دار شد، وضعیت خوبی نیست. سعید بازیکن بزرگ و خوبی است و ما دوست داریم او را حفظ کنیم. واسعی بعد از این ماجرا حتی به تمرینات هم نیامد و ما این را به کمیته انضباطی بردیم و آنجا مطرح کردیم تا شکل حرفه ای داشته باشد چون بازیکنان پول حرفه ای می‌گیرند و باید برخورد حرفه ای هم داشته باشند. اینجا اصلا بحث اذیت نیست و او باید به یک سری تعهدات پایبند باشد. اگر قرار است قضیه دلی باشد، قرارداد هم باید دلی باشد.

 

رحیمی در مورد وضعیت واسعی عنوان کرد: اما با تمام این حرف ها ما می‌خواهیم به او کمک کنیم و اولویتمان هم حفظ سعید واسعی است. چون من مطمئنم که بازیکنی بسیار عالی است و ما هم به او نیاز داریم. برای امسال هم حتی اگر سعید واسعی برسد برای لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و در لیگ خیلی مفید نخواهد بود. او فصل بعد هم با ما قرارداد دارد و حتما به دردمان می‌خورد و انشالله ظرف چند روز مشکل را حل خواهیم کرد.

 

وی افزود: این که در تمرینات نبوده رفتار غیر حرفه ای است. بازیکن با باشگاه قرارداد داشته و پولش را هم گرفته اما بعد از محرومیت نیامده. این که می‌گویند باشگاه ما را جریمه کرده درست نیست، این در کمیته انضباطی طرح شده و اصلا جریمه ای هم انجام نشده. 

 

رحیمی با اشاره به هشتگ هرچی برانکو بگه توضیح داد: وقتی آقای برانکو در پرسپولیس بود یک هشتگی افتاد که هرچی برانکو بگه. وقتی رامین رضاییان با سرمربی به مشکل خورد، هوادار با فهم و شعور گفت هرچی برانکو بگه! نمی‌شود که هوادار از ارنج تا ترکیب را انتخاب کند. باشگاه پرهوادار مثل تراکتور واقعا برای هوادار است و ما برای دل هوادار اینجا هستیم و خودمان را هم هوادار می‌دانیم. ما باید این را ساماندهی کنیم که ببینیم هوادار چه می‌خواهد. ما در حال درست کردن ساختار هستیم و از هواداران تراکتور هم می‌خواهیم که بیایند در دیتابیس ثبت نام کنند و ما بدانیم مثلا علیرضا رحیمی در تبریز دکتر است و طرفدار تراکتور.

دیدگاه‌ها