کد خبر : 1738011 | 28 بهمن 1399 ساعت 13:39 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیاباته در تمرین گروهی؛ فکری با لبخند آمد

تمرین امروز استقلال تحت حاشیه های روز گذشته پیرامون سرنوشت و آینده کاری سرمربی آبی پوشان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر سپاهان و سقوط استقلال از صدر جدول به رده سوم، باعث شد تا انتقادات از کادرفنی آبی پوشان به اوج خود برسد و از روز گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی فکری از این تیم و مطرح شدن 5 گزینه برای جانشینی او مطرح شد و این مسائل باعث شد تا تمرین امروز استقلال مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.


در حالیکه در 2 روز گذشته تمرین استقلال با نظر کادرفنی تعطیل شده بود، از ساعت 11 امروز این جلسه تمرینی در استادیوم اکباتان تهران برگزار شد. محمود فکری به دلیل شرکت در جلسه ‌ای با نماینده باشگاه استقلال با تاخیر به محل تمرین رسید. وی با علی نامداری مشاور هیات مدیره در تمرین حضور پیدا کرد. با حضور فکری در تمرین استقلال شایعات برکناری وی به پایان رسید.


در این جلسه تمرینی بازیکنان پس از گرم کردن و نرم دوی به پاسکاری ترکیبی مشغول شدند. بخش اصلی این جلسه تمرینی را مرور یک تاکتیک تیمی در قالب دو تیم سبز و زرد تشکیل داد.

 

1573166

 

1573167


فرشید باقری، رشید مظاهری و داریوش شجاعیان در این تمرین به صورت اختصاصی کار کردند. شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان که طی روزهای گذشته به دلیل مصدومیت تنها به انجام تمرینات اختصاصی مشغول بود، امروز در کارهای گروهی این تمرین شرکت داشت.


در حالیکه نصرالله عبدالهی نیز در تمرین امروز شرکت داشت، حدود 20 نفر از هواداران استقلال در مقابل ورزشگاه اکباتان حضور پیدا کرده و قصد صحبت با سرمربی تیم استقلال را داشتند که البته موفق به انجام این کار نشدند.

 

1573168

 

1573169

دیدگاه‌ها