کد خبر : 1738027 | 28 بهمن 1399 ساعت 14:20 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی PSG برابر بارسا با مثلث هجومی جدید

امشب در غیاب نیمار و دی ماریا باید دید سرمربی پی اس جی تیمش را با چه مثلثی در خط حمله به زمین می فرستد.

ترکیب احتمالی PSG برابر بارسا با مثلث هجومی جدید

به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه نوکمپ، بارسلونا میزبان پی اس جی از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. پی اس جی از آخرین حضورش در این ورزشگاه خاطره تلخ شکست 6-1 را دارد و حالا به دنبال انتقام گیری از لیونل مسی و یارانش است.

در آخرین تمرین پی اس جی که شب گذشته در نوکمپ به انجام رسید، مارکو وراتی بدون مشکل تمرین کرد و نشان داد که مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. او همراه با ادریسا گئیه و لئاندرو پاردس مثلث خط میانی پی اس جی را تشکیل خواهند داد.

 

 

1570849

 

 

کیلور ناواس نیز با رفع مصدومیت دروازه بان اصلی پاریسی ها و جلوتر از او الساندرو فلورنزی دفاع راست خواهد بود، کورزاوا دفاع چپ و مارکینیوش و کیمپمبه نیز زوج خط دفاعی هستند.

 

 

1515262

 

 

بزرگترین ابهام به خط آتش پی اس جی بر می گردد. جایی که در غیاب آنخل دی ماریا و نیمار باید دید مائوریسیو پوچتینو از چه مثلثی استفاده خواهد کرد. در حال حاضر به نظر می رسد شانس بازی کردن مویزه کین، مائورو ایکاردی و کیلیان امباپه بیشتر باشد؛ ضمن اینکه احتمال حضور یولیان دراسکلر و سارابیا نیز دور از ذهن نیست.

پی اس جی رافینیا آلکانتارا را هم دارد که از زمان آمدن پوچتینو تنها 20 دقیقه به میدان رفته است. او سال ها بازیکن بارسلونا بود و به خوبی با فضای بازی در نوکمپ آشناست.

 

 

1571468

دیدگاه‌ها