کد خبر : 1738040 | 28 بهمن 1399 ساعت 16:22 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

امشب، شب موعود است؟

خبر بد برای PSG؛ مسی هنوز هت تریک نکرده!

لیونل مسی فصل جاری هنوز نتوانسته برای بارسا هت تریک کند اما در یک بازی باید این طلسم بشکند. بازی امشب همان بازی خواهد بود؟

خبر بد برای PSG؛ مسی هنوز هت تریک نکرده!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، نزدیک به شش ماه از فصل 21-2020 گذشته و لیونل مسی هنوز نتوانسته در هیچ دیداری برای بارسا هت تریک کند. این یک اتفاق بی سابقه در قیاس با فصول گذشته است.

 

 

1573201

 

 

مسی فصل را خوب شروع نکرد و به دلیل قضیه درخواست جدایی اش از بارسا تمرکز لازم را نداشت و در زمین خوشحال به نظر نمی رسید. چند ماه بعد ورق برگشته و لیونل مسی به فرم همیشگی خود نزدیک و نزدیک تر شده است. او با دبل در بازی اخیر برابر آلاوس نشان داد که نزدیک به همان مسی سابق در میدان است.

این خبر خوبی برای کیلور ناواس گلر پی اس جی نیست. ناواس سال ها با رئال در ال کلاسیکو بازی برابر بارسا و لیونل مسی را تجربه کرده و به خوبی می داند که اگر مسی روی فرم باشد، مقاومت برابر او اصلا ساده نیست. مسی در بازی قبل برابر آلاوس دبل کرد اما او می توانست بازی را با هت تریک تمام کند اگر وی ای آر گل او را مردود اعلام نمی کرد.

 

 

1069434

 

 

در بازی های اخیر بارسا، لیونل مسی برابر سویا(کوپا دل ری) 7 شوت به دروازه داشت. برابر بتیس از نیمه دوم وارد زمین شد و خیلی زود گلزنی کرد. برابر گرانادا در کوپا دل ری، هشت بار گلر حریف را وادار به واکنش کرد و یک توپ او هم به تیر خورد.

او فصل جاری در 4 بازی برابر دیناموکیف، بیلبائو، گرانادا و آلاوس دبل کرده و عجیب اینکه پس از 30 بازی، هنوز هت تریکی به نامش ثبت نشده است. مسی با پیراهن بارسا در 16 سال گذشته 48 بار هت تریک کرده و 49 بار نیز روی ضربات کاشته به گل رسیده است.

او امشب برابر پی اس جی گل شماره 50 خود روی ضربات کاشته را می زند؟ یا شاید حتی پا را فراتر گذاشته و اولین هت تریک فصلش را ثبت کند. مسی قطعا برای رسیدن به این دو هدف، انگیزه هایی بسیار بالا دارد.

 

 

1572449

 

 

دیدگاه‌ها