کد خبر : 1738052 | 28 بهمن 1399 ساعت 16:33 | 46.8K بازدید | 2 دیدگاه

خاص‌ترین روز فکری در تمرین استقلال (عکس)

سرمربی استقلال این روزها فشار زیادی را تحمل می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل کادرفنی آبی ها و در راس آن محمود فکری تحت فشار زیادی قرار گرفته اند.


طی روزهای گذشته سیل انبوهی از انتقادها به سمت فکری روانه شده و بسیاری از هواداران خواهان جدایی این مربی شده‌اند. در این باره حتی شنیده می‌شد هیات مدیره باشگاه استقلال نیز درباره ماندن یا رفتن فکری بحث هایی داشته است. حتی شنیده هایی درباره مذاکره با برخی مربیان هم به گوش می‌رسید.

 

1573229


از سوی دیگر برخی هواداران استقلال امروز به زمین تمرین تیم رفتند و برخی هم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

 

1573228


با وجود همه مسائل موجود محمود فکری به تمرین تیمش رفت و نظاره گر عملکرد شاگردانش بود. سرمربی استقلال که به نظر می رسد از هیات مدیره باشگاه فرصت گرفته و امید دارد در بازی های آینده شرایط تیمش را بهبود ببخشد و نتایج بهتری کسب کند، امروز با چهره ای ویژه در تمرین حضور یافت. او برخلاف روزهای گذشته که خودش به وسط زمین می‌رفت و آیتم های تمرین را اجرا می‌کرد، ترجیح داد کنار زمین بایستد و عملکرد بازیکنان را تماشا کند.

 

1573230


فکری که فشار زیادی را تحمل می‌کند، ناراحتی از چهره اش نمایان بود و حالا تنها امید او به مسابقه با مس رفسنجان است تا بتواند استقلال را از این شرایط خارج کند.

 

دیدگاه‌ها