کد خبر : 1738078 | 28 بهمن 1399 ساعت 18:00 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیز فرناندز:

پی اس جی بدون نیمار هم بارسا را حذف می کند

بازیکن و مربی سابق پی اس جی و ستاره سال های دور تیم ملی فرانسه به صعود پی اس جی با گذر از سد بارسا خوشبین است.

پی اس جی بدون نیمار هم بارسا را حذف می کند

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی امشب در نوکمپ و در غیاب نیمار و آنخل دی ماریا کار دشواری برابر بارسای آماده این روزها پیش رو دارد. جدال دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برای دو تیم سنگین است اما کارشناسان شانس بارسا را در بازی امشب بیشتر می دانند.

در فرانسه اما خوشبینی هایی وجود دارد که پی اس جی حتی در غیاب دو ستاره اش نیز بتواند بارسا را متوقف کرده و حتی مغلوب کند. پی اس جی امشب زیر فشار شکست سنگین 6-1 چهار سال پیش قدم در نوکمپ می گذارد.

 

 

1573186

 

 

لوئیز فرناندز بازیکن و سرمربی سابق پی اس جی و از ستاره های تاریخ فوتبال فرانسه، یکی از کسانی است که به نتیجه گیری پاریسی ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت خوشبین است. او به اوندا سرو گفت:« من پی اس جی را دارای پتانسیل حذف بارسا می بینم؛ حتی اگر نیمار را در بازی برگشت هم در اختیار نداشته باشند. پی اس جی بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد که می توانند غیبت نیمار را کمرنگ کنند.

 

 

1572833

 

 

با آمدن مائوریسیو پوچتینو به جای توماس توخل نیز تغییراتی مثبت در تیم ایجاد شده است. درست است که امشب نیمار نیست ولی تیم در مسیر درستی قرار دارد. بازی 50-50 است و در دور برگشت اگر نیمار برسد، فاکتور بسیار تعیین کننده ای خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها