کد خبر : 1738105 | 28 بهمن 1399 ساعت 19:31 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: باخت به ناپولی ربطی به بازی فردا ندارد

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، معتقد است این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نباید اشتباهات سال‌های اخیر را تکرار کند.

کیه لینی: باخت به ناپولی ربطی به بازی فردا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس مسابقه قبلی خود در چهارچوب دیدار عقب افتاده سری آ را با شکست برابر ناپولی پشت سر گذاشت؛ موضوعی که می تواند باعث شود آن ها با روحیه ای نه چندان مناسب پا به دیدار برابر پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذارد. با این حال جورجو کیه لینی معتقد است که باخت به ناپولی تاثیری روی عملکرد فردا شب تیم آندره پیرلو نخواهد گذاشت.

 

جورجو کیه لینی، مدافع یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا مقابل پورتو گفت: "ما در شرایط مثبتی هستیم و بازی شنبه آسیبی به ما نمی رساند. ما به تعادل احتیاج داریم و باید این دو مسابقه از یکدیگر تفکیک شود. ما برای رسیدن به اهداف خود می جنگیم. اکنون لیگ قهرمانان آغاز می شود و ما با شور و شوق وارد زمین می شویم. اما از دشواری هایی که فردا با آنها روبرو هستیم آگاهیم. ما نباید اشتباهات سال های قبل را تکرار کنیم زیرا این هزینه زیادی برای مان خواهد داشت."

 

 

1573278

 

 

وضعیت دفاعی یووه: " ما چهار مدافع میانی واقعاً قدرتمند هستیم که از ویژگی های متفاوتی برخور داریم و این کار مربی است که از بین ما انتخاب کند. با این حال همه ما آماده ایم. ما باید توجه داشته باشیم که از چهار نفر حاضر در خط دفاعی دو نفر نیمکت‌نشین خواهند شد. در ماه های اخیر سیستم چرخشی وجود داشته اما جو بین ما عالی بوده است. من اکنون بونوچی را بهتر از همسرم می شناسم. نسبت به ماتیاس دی لیخت بهتر از یک سال و نیم گذشته شناخت دارم و در مورد مریح دمیرال نیز اینگونه است."

دیدگاه‌ها