کد خبر : 1738122 | 28 بهمن 1399 ساعت 20:18 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفس راحت زیدان؛ مصدومان در حال بازگشت

به نظر می رسد بحران مصدومیت در رئال مادرید کم کم در حال برطرف شدن است.

نفس راحت زیدان؛ مصدومان در حال بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته های اخیر دچار بحران عجیبی شده و بارها شاهد مصدومیت بازیکنان کلیدی خود بوده است. در آخرین بازی این تیم برابر والنسیا زین الدین زیدان به دشواری موفق به فرستادن 11 بازیکن به زمین شد و البته در همان اوایل بازی بود که دنی کارواخال مصدوم شده و جای خود را به لوکاس واسکز داد.

 

1573313

 

اما به نظر می رسد برخی از بازیکنان آسیب دیده رئال مادرید در حال بازگشت هستند. ادن هازارد تنها 13 روز بعد از مصدومیت جدید خود امروز در تمرینات حاضر شد و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. همچنین فده والورده و ادر میلیتائو نیز همین شرایط را طی کرده و پا به توپ شدند.

 

در حال حاضر هازارد، رودریگو گوئس، فده والورده و ادر میلیتائو در زمین و باشگاه در کنار دیگر بازیکنان حضور یافته و تمرین می کنند. اما آلوارو اودریوزولا همچنان در داخل باشگاه بدنسازی رئال مادرید مشغول به کار است و بازگشت او به میادین بیش از دیگر بازیکنان طول می کشد. اما سرخیو راموس، مارسلو و دنی کارواخال روند بهبودی خود را ادامه می دهند و هنوز موعد بازگشت آنها به کمپ تمرینی رئال مادرید فرا نرسیده است. رئال مادرید هفته آینده در لیگ قهرمانان باید به مصاف آتالانتا برود و زیدان امیدوار است روند بهبودی بازیکنان مصدوم این تیم زودتر از قبل طی شود.

دیدگاه‌ها