کد خبر : 1738180 | 29 بهمن 1399 ساعت 01:54 | 81.8K بازدید | 11 دیدگاه

یک شب تلخ دیگر برای کاپیتان بارسلونا؛

لیونل مسی و باز هم تماشای درخشش یک فوق ستاره (عکس)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا امشب نیز شب کم فروغی را مقابل پاری سن ژرمن سپری کرد.

لیونل مسی و باز هم تماشای درخشش یک فوق ستاره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی عجیب و در حالیکه با گل دقایق ابتدایی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی پاری سن ژرمن پیش افتاده بود، در نهایت مقهور درخشش کیلیان امباپه شد و با نتیجه سنگین 1-4 مقابل این تیم شکست خورد. لیونل مسی در مسابقه امشب نیز دوای درد بارسلونا نبود و نتوانست جلوی این شکست سنگین را بگیرد.

 

1573453

 

1573454

 

فوق ستاره بزرگ بلوگرانا در سالهای اخیر و در مسابقات مهم و تعیین کننده بارسلونا عملکرد چندان خوبی نداشته و نتوانسته تیمش را از بحران نجات دهد. تنها شاید یک معجزه بارسلونا را از حذف دوباره از لیگ قهرمانان نجات دهد و اگر این اتفاق رخ نداد، لیونل مسی یک بار دیگر در رسیدن به قهرمانی در این تورنمنت معتبر ناکام می ماند. پاری سن ژرمن امشب همان کابوسی را رقم زد که در سالهای اخیر بایرن مونیخ، لیورپول و رم برای مسی به ارمغان آورده بودند.

 

1573448

 

1573450

 

 

بدین ترتیب پروسه حفظ لیونل مسی در بارسلونا برای مدیران بعدی این تیم بسیار دشوار خواهد شد.  این بازیکن در تابستان سال گذشته نیز از ناکامی های بارسا در لیگ قهرمانان به ستوه امده و قصد جدایی داشت و احتمالا امشب دوباره این فکر در سر او مرور خواهد شد.

 

امشب در شرایطی لیونل مسی تماشاگر درخشش فوق العاده کیلیان امباپه بود که این اتفاق دو سال پیش و در جام جهانی روسیه نیز رخ داده بود. در مرحله یک هشتم، تیم ملی فرانسه با تکیه بر درخشش فوق العاده امباپه، گلزنی و پنالتی گرفتن او موفق شد 2-4 آرژانتین را مغلوب کرده و از گردونه رقابت ها حذف کند. اما امشب امباپه در لباس پی اس جی شرایط را برای لیونل مسی دشوار ساخت و بعید است بارسلونا توان جبران در بازی برگشت را داشته باشد.

 

1573449

 

1573446

 

دیدگاه‌ها