کد خبر : 1738229 | 29 بهمن 1399 ساعت 11:30 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز آخر لیگ هندبال تحت تاثیر تست کرونا

مس کرمان برای قهرمانی سند رو کرد!(عکس)

قهرمان لیگ برتر هندبال در شرایطی امروز معرفی می شود که مس کرمان همچنان پیگیر حضور 4 بازیکن تیم خود در مسابقه پایانی است.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر هندبال به ایستگاه پایانی خود رسیده و امشب قهرمان خود را خواهد شناخت. روز گذشته تیم سپاهان با نتیجه 33 بر 22 تیم پاس ناجا را شکست داد و  با پیروزی در این دیدار با 16 امتیاز مقام سومی خود را در سی و سومین فصل لیگ برتر هندبال مسجل کرد.


اما امروز در آخرین روز برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال سه دیدار برگزار می شود که از ساعت 10:30 فرازبام خائیز دهدشت روبروی ذوب آهن اصفهان قرار می گیرد، پرسپولیس بهبهان و زغال سنگ طبس از ساعت 12:30 به مصاف یکدیگر می روند و در حساس ترین و آخرین بازی فصل، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل مس کرمان صف آرایی می کند. نتیجه این دیدار قهرمان این فصل لیگ برتر هندبال را مشخص می کند.


در آستانه برگزاری این بازی ها مس کرمان همچنان به عدم حضور چند بازیکن خود که مبتلا به کرونا بودند و دوره قرنطینه را سپری کردند، معترض است. باشگاه مس اعلام کرده صبح روز گذشته تست کرونای هر چهار بازیکن تیم هندبال مس کرمان که پیش از این به دلیل حضور در قرنطینه امکان همراهی تیم‌ را نداشتند منفی شد تا این نفرات هیچ مشکلی برای بازی آخر تیم مس برابر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نداشته باشند. 


باشگاه مس در اطلاعیه خود مدعی شد: «تست دو نفر از بازیکنان مس به نام های جلال کیانی و امیدرضا سرپوشی روز یکشنبه هفته جاری منفی شده بود اما فدراسیون هندبال مجوز حضور آنها را در مقابل ذوب آهن اصفهان صادر نکرد و آن را منوط به انجام تست مجدد زیر نظر خود فدراسیون و گذشتن ١٤ روز نمود تا اینکه صبح روز گذشته این بازیکنان به همراه دو نفر دیگر از اعضای تیم یعنی افشین صادقی و امیرحسین پسندی پور تست های مجدد خود را در بیمارستان معتبر مهراد تهران انجام دادند و با منفی شدن تست هر چهار نفر و گذشتن ١٤ روز عاری از هرگونه مشکل برای بازی عصر روز چهارشنبه باشند.»
فدراسیون هندبال با وجود ارائه تست کرونای این بازیکنان، عصر روز گذشته مجددا از آنها تست گرفت و باید دید در نهایت مجوز بازی به این 4 نفر در بازی حساس امروز را می دهد یا خیر.

 

1573562

1573563

1573564

1573565

دیدگاه‌ها