کد خبر : 1738232 | 29 بهمن 1399 ساعت 11:45 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

آموزش گلزنی به سبک رسول خطیبی(عکس)

مهاجم ریزنقش تیم منتخب ۹۸ با حرکت سریع بین مدافعان سرخابی گل اول را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم منتخب ۹۸ ایران دیروز نفرات پا به سن گذاشته‌تری در تقابل با تیم منتخب سرخابی داشت که همین اتفاق موجب شد آنها در نیمه اول سه بار دروازه خود را باز شده ببینند و تنها یک گل به ثمر رسانند.

 

 

گل اول تیم منتخب ۹۸ در شرایطی به ثمر رسید که رسول خطیبی، مهاجم ریزنقش و گلزن سابق فوتبال ایران با جای‌گیری مناسب و حرکت سریع بین مدافعان مقابل خود توانست با یک ضربه سر خوب دروازه ابراهیم میرزاپور را باز کند.

 

مهاجم سابق تیم ملی که علاوه بر تیم‌های داخلی، در دوران بازی خود جزو لژیونرها نیز محسوب می‌شد و در باشگاه‌هایی همچون هامبورگ آلمان، شارجه امارات و ... بازی می‌کرد، دیروز ستاره تیم منتخب ۹۸ بود که توانست یک گل بزند، یک پنالتی بگیرد و دو موقعیت خوب هم برای خداداد عزیزی و کریم باقری فراهم سازد.

 

خطیبی که برخلاف بسیاری از بازیکنان داخل زمین دیروز نشان داد هنوز وزن بدن خود را کنترل کرده و مثل یک بازیکن جوان دوندگی دارد، در اواخر نیمه اول توپ ارسالی از سمت راست زمین را در شرایطی با ضربه سر تبدیل به گل کرد که ثانیه‌هایی قبل از آن پشت محوطه جریمه بود، اما باحرکت رو به جلو و جای‌گیری بین دو مدافع تیم سرخابی‌ها، خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با ضربه سر گل اول تیم منتخب ۹۸ را به ثمر رساند که تصاویر آن را در زیر می‌بینید:

 

1573568

 

1573569

 

1573567

 

1573566

دیدگاه‌ها