کد خبر : 1738333 | 29 بهمن 1399 ساعت 19:23 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

مقایسه با برونو؟ نه من به اندازه او خلاق نبودم

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تمجید ویژه ای از برونو فرناندز انجام داد.

مقایسه با برونو؟ نه من به اندازه او خلاق نبودم

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک بعد از انتقال برونو فرناندز به منچستر یونایتد در نقل و انتقالات ژانویه 2020، این ستاره پرتغالی بهترین بازیکن شیاطین سرخ بوده است و در واقع توانسته با گل ها و پاس گل هایش تحول عظیمی در تیم اوله گنار سولسشر ایجاد کند.

 

عملکرد خیره کننده ستاره پرتغالی در این فصل نیز ادامه داشته و او تا به اینجا در 24 مسابقه برای شیاطین سرخ آمار خیره کننده 14 گل و 9 پاس گل را به ثبت رسانده تا خودش را در قامت یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان به اثبات برساند.

 

 

1568199

 

 

بسیاری برونو را با هافبک سال‌های گذشته منچستریونایتد یعنی پل اسکولز مقایسه می‌کنند اما این اسطوره شیاطین سرخ معتقد است که سبک بازی او و ستاره پرتغالی فرق داشته است. پل اسکولز در این باره گفت: "معتقدم که برونو با من تفاوت دارد. البته من مدتی در پستی که او اکنون در آن بازی می کند به میدان رفتم اما هرگز به اندازه وی خلاقیت نداشتم و تا این میزان گلزنی نکردم.

 

با این همه آمار او نشان می‌دهد که تا چه حدی فوق‌العاده بوده است. فکر می‌کنم تیم ما باید حول برونو ساخته شود و اینگونه می‌توانیم به قهرمانی لیگ برتر نیز دست پیدا کنیم. از طرفی فکر نمی کنم که یونایتد بیش از حد به او وابسته باشد. باید به یاد داشته باشیم که باشگاه پول زیادی برای او پرداخت کرد و البته اکنون بهتر از حد تصور عمل کرده است."

دیدگاه‌ها