کد خبر : 1738464 | 30 بهمن 1399 ساعت 15:16 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

فقط یک راه برای انتقال امباپه به رئال وجود دارد

جذب کیلیان اکباپه خواسته عمومی هواداران رئال از فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه) است.

فقط یک راه برای انتقال امباپه به رئال وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی سه شنبه شب در نوکمپ دست به کار بزرگی زد و با هنرنمایی کیلیان امباپه موفق شد بارسا را 1-4 شکست دهد. ستاره جوان فرانسوی موفق به هت تریک شد و مویزه کین نیز گل چهارم پاریسی ها را زد.

درخشش کیلیان امباپه همان چیزی بود که هواداران رئال انتظارش را داشتند. آنها با امید گلزنی امباپه نظاره گر بازی بودند و ستاره فرانسوی نیز پاسخ انتظارات شان را به بهترین شکل ممکن داد.

 

 

1573639

 

 

پس از اتمام بازی، رئالی ها در توئیتر کمپین جذب امباپه را تشکیل دادند و هشتگ فلورنتینو پرز(رئیس رئال) ترند شده بود.

رئالی ها از آقای رئیس، تقاضای عاجلانه جذب امباپه را دارند و معتقدند پس از جدایی رونالدو در سال 2018، تنها امباپه است که می تواند جای خالی او را پر کند. او حالا بیش از پیش در قلب هواداران رئال جای گرفته و آنها بی تاب اقدام باشگاه هستند.

در واقع اگر تا دیروز جذب امباپه یکی از موارد مورد بحث سران رئال بود، حالا از امروز تبدیل به یک وظیفه شده است. رئال پس از هت تریک در فتح لیگ قهرمانان، در دو سال گذشته نتوانسته از یک هشتم نهایی فراتر برود و به نظر امسال هم شانسی برای قهرمانی ندارد و این برای دوست داران رئال آزاردهنده است.

 

 

1573842

 

 

طبق ادعای مارکا این انتقال به سختی مقدور خواهد بود. پی اس جی 200 میلیون یورو روی امباپه قیمت گذاشته و با وجود اینکه یک سال و نیم از قرارداد او باقیمانده اما رقم جدایی این ستاره فرانسوی همچنان نجومی است.

مارکا نوشته است که تنها راه انتقال امباپه به رئال، عدم تمدید قرارداد این بازیکن است. اگر او تمدید کند، حداقل برای چند سال بعد شانس جذب او غیرممکن خواهد بود ولی اگر برابر فشارهای باشگاه به منظور تمدید قرارداد مقاومت کند، این احتمال وجود دارد که ناصر الخلیفی با پرز تماس بگیرد و پیشنهاد واگذاری امباپه را ارائه دهد.

 

 

1573897

 

 

تا آن زمان رئال مادرید وارد قضیه امباپه نمی شود چون دوستی بین دو باشگاه محکم است و هیچکدام بدون اطلاع دیگری کاری انجام نخواهند داد.

انتقال امباپه به رئال ابتدا به عدم تمدید قرارداد او با پی اس جی و سپس مذاکره دوستانه سران دو باشگاه بستگی خواهد داشت. 

 

دیدگاه‌ها